МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальні вимоги до суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб - при переході на єдиний податок і при сплаті податку за спрощеною системою
Перехід на єдиний податок здійснюється виключно на добровільній основі. Він можливий з будь-якого податкового періоду, а для єдиного податку тривалість податкового періоду дорівнює кварталу. Таким чином, протягом року існує чотири дати, з яких можна перейти на спрощену систему оподаткування: 1 січня, 1 квітня, 1 липня і 1 жовтня. У межах податкового періоду платник застосовує тільки одну систему оподаткування. Обов'язковим принципом, встановленим частиною п'ятою ст. 4 Указу № 746, є те, що протягом календарного року на єдиний податок перейти можна тільки один раз. У ст. З Указу № 746 передбачено дві ставки єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб: 6 % суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без урахування акцизного збору в разі сплати ПДВ; 10 % суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), за винятком акцизного збору в разі включення ПДВ до складу єдиного податку При цьому суб'єкт малого підприємництва повинний можливість самостійно вибрати одну з цих двох ставок, відмінність між якими пов'язана виключно з тим чи включається ПДВ до складу єдиного податку, чи сплачується окремо. У випадку коли суб'єкт малого підприємництва обрав 6-відсоткову ставку єдиного податку, він залишається (а для новостворених підприємств - складається) платником ПДВ на загальних підставах. При переході на єдиний податок за ставкою 10 % суб'єкт малого підприємництва (якщо до цього він був платником ПДВ) здає Свідоцтво та всі його копії до органу податкової служби, а також подає у затвердженій ДПА України формі заяву про перехід на спрощену систему, де прямо сформульоване прохання про скасування реєстрації його як платника ПДВ. Єдиний податок з фізичних осіб. Спрощена система оподаткування для фізичних осіб - суб'єктів малого підприємництва, введена одночасно з аналогічною системою для юридичних осіб і повинний з нею спільну законодавчу базу. Для того щоб мати право працювати за спрощеною системою, громадянин-підприємець повинний відповідати, по-перше, критеріям суб'єкта малого підприємництва, визначених Законом «Про державну підтримку малого підприємництва», а по-друге, - критеріям платника єдиного податку відповідно до Указом № 746 (рис. 14.2). Відповідно до підрозділу 8 розділу XX ПКУ платники єдиного податку, як фізичні особи - підприємці, так і юридичні особи, що застосовують спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний податок замість цілого ряду інших податків і зборів, тобто вони не є платниками таких податків і зборів, визначених Податковим кодексом України: а) податку на прибуток підприємств; б) податку на доходи фізичних осіб; в) податку на додану вартість з операцій з постачання товарів і послуг, місце надання яких розташоване на митній території України, за винятком податку на додану вартість, що сплачується юридичними особами, які обрали ставку оподаткування 6 відсотків.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|