Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оповідання В. О. Сухомлинського «Все в лісі співає»

– Подорож до весняного лісу ми продовжимо читаючи оповідання Олега Буценя.

 

1. Слово вчителя про письменника (Слайд 14)

 

2. Ознайомлення з виставкою книг письменника (Слайд 15)

Вчитель показує книги письменника, даючи короткі пояснення (назва книги, рік видання, видавництво)

 

3. Відгадування назви оповідання

– Назву оповідання, з яке ми сьогодні опрацюємо, можна прочитати на наступному слайді. (Слайд 15). Але, що це? Дощові хмаринки хочуть завадити цьому, вони закрили частинки слів. Але ви всі розумні, кмітливі і зможемо здогадатися, як називається оповідання . (Горобчик)

 

 

4. Читання тексту вчителем (вчитель читає оповідання, учні уважно слухають)

5. Перевірка первинного сприйняття тексту (Слайд 16)

Хто знайшов горобчика?

Що з ним сталось?

Чи допомогли дівчатка горобчику?

Хто більше любить пташок – Маринка чи Люда? Доведіть вашу думку.

6. Читання оповідання учнями

7. Вибіркове читання (слайд 17)

 

Прочитайте речення,

- окличні:

- питальні.




Переглядів: 823

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. Опрацювання тексту І. Прокопенко «Про що шепочуть берізки» | VІ. Підведення підсумків уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.