Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід роботи

Маючи еталонну модель , для заданого об’єкта :

1. Побудувати в пакеті SIMULINK систему адаптації до зміни постійної часу.

2. Побудувати в пакеті SIMULINK систему адаптації до зміни коефіцієнта підсилення.

3. Вивести отримані результати в пакеті MATLAB.

4. Отримані графіки оформити в пакеті MATLAB.

Варіант 1 ,

Варіант 2 ,

Варіант 3 ,

Варіант 4 ,

Варіант 5 ,

Варіант 6 ,

Варіант 7 ,

Варіант 8 ,

Варіант 9 ,

Варіант 10 ,

Контрольні запитання

1. Що таке адаптивна система?

2. Намалюйте загальну структурну схему адаптивної системи.

3. Що таке параметричні збурення?

4. Що таке координатні збурення?

5. Намалюйте структурну схему системи адаптації до зміни коефіцієнта підсилення.

6. Намалюйте структурну схему системи адаптації до зміни постійної часу.

7. Що таке еталонна модель?

8. Яку роль виконує алгоритм ідентифікації в схемі адаптивної системи?

9. Яку роль виконує алгоритм адаптації в схемі адаптивної системи?

10. Із яких контурів складається кожна адаптивна система?

 




Переглядів: 231

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні відомості | Лабораторна робота 20

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.