МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рішення багатокритеріальних задач.Векторна оптимізація. Загальна постановка. тобто, існує множина цільових функцій і необхідно вирішити задачу: Z = (Z1,. ., Zn) - вектор. І.Метод лінійної згортки: в якому всі цільові функції приводяться до однієї цільової функції за допомогою коефіцієнтів: а) проранжувати (оцінити) кожну цільову функцію, порахувати li (змінні Лагранжа); б) привести до однієї одиниці виміру (якщо f - стільці, то l - гроші); в) привести всі Z до одного знаку (множенням правої або лівої частини на -1); II. Метод поступок: - важливіше Цільова ієрархія дозволяє нам розробити алгоритм (укрупнений), у якому спочатку вирішується задача по важливому критерію [Z2], а потім результат підставляється в наступний блок і вирішується задача по наступному менш важливому критерію [Z3]; далі аналогічно ...до [Zn]. Процес обчислення Z може бути зацикленим. Задача: керування сервером при передачі даних [клієнт-банк]. Z1=N®min V - розмір файла в байтах. XijÎ{0,1} 1) чи можна всю модель (цільову функцію) привести до лінійного пакунку (єдиної одиниці виміру) - ні! 2) провести декомпозицію (розбити на етапи): X*- залишкова множина X нерозподілених файлів, множина де Xij=0.
Задача розкладу в ВУЗі. - головна цільова функція; - тиждень; t, T – пара; N = 110000 - заняття; h - кількість засвоєної інформації на кожного студента; - брати або не брати пару; b - коефіцієнт (якщо у ВУЗі достатньо аудиторій , то b дорівнює нулю, якщо не вистачає аудиторій, то b = 1); - завантаження східців; i – заняття; j – аудиторії; c - хвилини переходу; Обмеження: - загальні обсяги в тиждень якщо = 1, то заняття є в аудиторії повинні проаналізувати перетинання по викладачах і по групах (не повинно бути накладок).
Задача вирішується на основі методу поступок із двох частин: етап 1, етап 2. За допомогою методу поступок виправдовується будь-який алгоритм: · цільова функція; · укрупнення збіжного алгоритму; · математична модель, метод; · програма.
|
||||||||
|