МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНИЙ ВІДМІНОК(The Common Case) Загальний відмінокне має спеціальних відмінкових закінчень. Зв’язок іменника в загальному відмінку з іншими словами виражається прийменниками, а також місцем, яке іменник посідає в реченні.
ПРИСВІЙНИЙ ВІДМІНОК (The Possessive Case) Присвійний відмінок відповідає на запитання whose? (чий?, чия?, чиє?, чиї?). Присвійний відмінок однини утворюється за допомогою додавання до іменника апострофа і закінчення -s. Якщо іменник у множині не закінчується на -s, то до нього додається лише апостроф.
ВЖИВАННЯ ІМЕННИКІВ У ПРИСВІЙНОМУ ВІДМІНКУ (The Use of the Possessive Case)
ЗАЙМЕННИК (The Pronoun) Займенникаминазиваються слова, які вказують на предмети, ознаки, кількість, але не називають їх. Займенники набувають свого конкретного лексичного значення тільки у тексті, коли ми співвідносимо їх з певними іменниками, прикметниками, числівниками.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|