Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тест-завдання зі складним множинним вибором, побудовані за принципом порівняння і протиставлення

(оцінюються в 1 бал за кожну правильну відповідь)

Встановіть відповідність у вигляді комбінації цифр і букв.

1.

1. Циклічне безробіття 2. Повна зайнятість 3. Природний рівень безробіття 4. Структурне безробіття 5. Фрикційне безробіття 6. Фактичний рівень безробіття   1. Зумовлене рухом робочої сили через невідповідність рівня заро­бітної плати або умов праці вимогам робітників 2. Наявний рівень безробіття в країні, сума фрикційного, структурного та циклічного видів безробіття 3. Виникає через невідповідність між попитом і пропозицією робочої сили внаслідок змін попиту на окремі професії в процесі структурних зрушень в економіці 4. Сума фрикційного та структурного видів безробіття є цілком нормальним і навіть бажаним 5. Пов'язане зі спадами ділової ак­тивності в умовах циклічних коливань

2.

А. Трансфертні платежі. Б. Відсотки. В. Рента. Г. Зарплата. Д. Прибуток.   1. Найманий працівник. 2. Земельний власник. 3. Вкладник капіталу. 4. Підприємець. 5. Пенсіонер. 6. Безробітний.

3.

1. Чистий внутрішній продукт. 2. Валовий внутрішній продукт. 3. Національне багатство. 4. Особисті доходи. 5. Національний дохід Е. Дохід кінцевого використання. 1. = ВВП – амортизація. 2. = ВВП – амортизація – непрямі податки. 3. = С + І + G + NE. 4. = НД – внески на соціальне страху­вання – податки на прибуток підприємств та їхні нерозподі­лені прибутки + трансфертні платежі. 5. = Особисті доходи – податки на прибутки фізичних осіб.  

 

 

Тест-задачі

(оцінюються в 3 бали)

1. Номінальна заробітна плата робітника підвищилася на 54 %, ціни виросли на 10 %. Як змінилася реальна заробітна плата робітника?

а) не змінилася;

б) збільшилася на 44 %;

в) збільшилася на 40 %;

г) зменшилася на 44 %.

 

2. Фактичний рівень безробіття збільшився на 3 %. Як змінився обсяг реального ВВП?

а) зменшилася на 7,5 %;

б) збільшилася на 7,5 %;

в) збільшилася на 3 %;

г) не змінився.

 

Тестові завдання з відповідями, обмеженими кількістю пропущених

Слів, фраз (без запропонованих варіантів відповідей)

(оцінюються в 1 бал за кожну правильну відповідь)

Заповніть пропуски у визначеннях необхідними словами й формулами.

1. За рівнями споживання (за рівнем доходів) населення можна поділити на три групи: ____________, ____________ та ___________.

 

2. Форми суспільного відтворення: ___________, ____________ та ___________.

 

3. Податки виконують функції: ____________, ____________ та ___________.

 

 

Тестові завдання зі складним множинним вибором,

Побудовані за принципом запитань із множинними відповідями

(оцінюються в 1 бал за кожний правильно вибраний елемент відповіді)




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оберіть правильну відповідь. | Виберіть літеру, яка відповідає правильному варіанту відповіді.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.