Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Escribe la forma correcta de los verbos.

Carmen: ¿(Ir, nosotros) __________________ al cine esta tarde con los niños?

Pedro: Uy, yo no (pensar) ___________________ moverme de casa, estoy muy cansado.

Carmen: Hay que hacer la compra, mañana ya es sábado.

Pedro: ¿Mañana? (Nosotros, tener) __________________ que hacer la compra mañana? Imposible, mañana (ir, yo) _________________ a ir con Pablo a la oficina, (nosotros, tener) _________________ que revisar unos papeles para la reunión de lúnes.

Carmen: Pedro, ¿qué (pensar, tú) ___________________ hacer el domingo? (Ir, yo) ________________ a preguntarte antes porque mis planes y proyectos no te gustan.

Pedro: Perdona, Carmen, es verdad que el sábado estoy ocupado. Mira, el domingo si quieres, (ir, nosotros) _________________ al cine o si (querer, tú) _______________ (ir, nosotros) __________________ hasta el centro y vemos algún museo, ¿vale?

Carmen: Bueno, vale, el domingo (ir, nosotros)____________________ a…

 

12. ¿Qué piensas que van a hacer el domingo Carmen y Pedro? Escribe unos posibles planes (desde la mañana a la noche).

El domingo por la mañana……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Después…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Más tarde……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Van a comer en………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Por la tarde……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Luego………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Sobre las nueve de la noche……………………………………………………………………………………………………………………………………………

 




Переглядів: 296

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Escribe el verbo en la forma correcta. | Sigue el ejemplo.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.