МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Escribe la forma correcta de los verbos.Carmen: ¿(Ir, nosotros) __________________ al cine esta tarde con los niños? Pedro: Uy, yo no (pensar) ___________________ moverme de casa, estoy muy cansado. Carmen: Hay que hacer la compra, mañana ya es sábado. Pedro: ¿Mañana? (Nosotros, tener) __________________ que hacer la compra mañana? Imposible, mañana (ir, yo) _________________ a ir con Pablo a la oficina, (nosotros, tener) _________________ que revisar unos papeles para la reunión de lúnes. Carmen: Pedro, ¿qué (pensar, tú) ___________________ hacer el domingo? (Ir, yo) ________________ a preguntarte antes porque mis planes y proyectos no te gustan. Pedro: Perdona, Carmen, es verdad que el sábado estoy ocupado. Mira, el domingo si quieres, (ir, nosotros) _________________ al cine o si (querer, tú) _______________ (ir, nosotros) __________________ hasta el centro y vemos algún museo, ¿vale? Carmen: Bueno, vale, el domingo (ir, nosotros)____________________ a…
12. ¿Qué piensas que van a hacer el domingo Carmen y Pedro? Escribe unos posibles planes (desde la mañana a la noche). El domingo por la mañana…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Después………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Más tarde…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Van a comer en……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Por la tarde…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Luego……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Sobre las nueve de la noche……………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
||||||||
|