Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пояснююча записка

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ТУЛЬЧИНСЬКЕ УЧИЛИЩЕ КУЛЬТУРИ»

Циклова комісія бібліотечних дисциплін та діловодства

УПРАВЛІННЯ

ДІЯЛЬНІСТЮ БІБЛІОТЕК

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КУРСУ

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

Для студентів

Спеціальності 5.02010201 «Бібліотечна справа»

Тульчин - 2011

 

 

Конспект лекцій з дисципліни «Управління діяльністю

бібліотек» : для студентів 3 курсів спеціальності 5.02010201

«Бібліотечна справа» .- Тульчин , 2010 .- 77с.

 

 

Укладач : С.І. Смолій, викладач Тульчинського училища культури

 

Обговорено і схвалено на засіданні циклової комісії бібліотечних

дисциплін та діловодства

 

Протокол № 9 від 12. 0 5. 2010 р.

 

Пояснююча записка

- «Управління діяльністю бібліотек», як навчальна

дисципліна, її мета і завдання;

- Зміст, предмет, завдання дисципліни "Управління

діяльністю бібліотек";

- Кваліфікаційні вимоги до знань, умінь бібліотечного

фахівця з питань управління.

 

Завданням курсу є :

- ознайомлення студентів з державною системою управління;

- усвідомлення завдань та змісту управлінської діяльності

бібліотек, зокрема методичного управління, управління

персоналом, організації праці в бібліотеці, бібліотечної

технології, планування та звітності;

- ознайомлення з основами фінансової, господарської та марке-

­ тингової діяльності бібліотек.

У процесі вивчення курсу "Управління діяльністю бібліотек" відповідно до вимог навчальної програми майбутні бібліотекарі повинні

З Н А Т И :

1. сутність управління;

2. систему органів управління бібліотечною справою;

3. роль держави в управлінні бібліотечною справою;

4. зміст роботи з управління бібліотечною справою на

місцях;

5. роль бібліотечних центрів в управлінні;

6. демократизацію процесів управління;

7. завдання та зміст управлінської діяльності бібліотек;

8. методичне управління бібліотеками,

9. організацію праці в бібліотеці;

10. бібліотечну технологію;

11. планування роботи бібліотек;

12. облік і звітність бібліотек;

13. основні та додаткові джерела фінансування бібліотек,

кошторис бібліотек;

14. основи маркетингової діяльності бібліотек;

15. основи господарської діяльності бібліотек.

 

ВМІТИ :

1. визначити конкретні завдання управлінської діяльності

бібліотек;

2. використовувати кваліфікаційні характеристики та посадові

інструкції;

3. володіти основними правилами наукової організації праці в

бібліотеці.

4. користуватися технологічною документацією;

5. складати та аналізувати план-звіт бібліотеки-філії;

6. заповнювати облікові документи;

7. кошторис бібліотеки та фінансову звітність;

8. складати окремі документи маркетингової діяльності;

9. розробляти нескладні форми бібліотечної реклами;

10. документально оформляти ділянки господарської

діяльності.

 

Міждисциплінарні зв’язки курсу базуються на таких суміжних дисци­плінах, як соціологія, психологія, педагогіка, соціальні комунікації, обслуговування в бібліотеці, бібліотечні інформаційно-пошукової системи тощо.

Зміст курсу складається з шести розділів, вивчення яких пе­редбачає 108 год. З них 48 години відведено на самостійне вивчення. 60 години - для аудиторного вивчення курса, з них: 30 - лекційних занять, 30 - практичних.

 

Під час вивчення курсу розглядаються теми "Сутність управління бібліотеками", "Функції та методи управління", "Управлінська праця в бібліотеці", "Методичне управління бібліотеками", в яких висвітлюються питання управління персоналом в бібліотеці, підвищення кваліфікації тощо.

 

Вивчення тем "Планування роботи ЦБС", "Облік роботи бібліотеки", "Звітність бібліотек" спрямоване в більшій мірі на практичне за­своєння знань та формування навичок у студентів.

 

Ознайомчий характер носить вивчення тем "Фінансова діяльність бібліотек", "Маркетинг в управлінні бібліотекою", "Реклама бібліотеки та її послуг", "Господарська діяльність бібліотек".




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема : Основи управління бібліотекою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.