Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система органів управління бібліотеками

 

Державний рівень Президент, Верховна Рада (Закони) Міністерство культури України Громадські організації (Профспілки, Бібліотечна Рада)  
Регіональний рівень Обласні управління культури Міські(районні)відділи культури  
Низовий рівень ЦБС, підприємства, організації у підпорядкуванні яких є бібліотеки

 

Принципи управління бібліотекою:

 

- Науковість – управління здійснюється на основі використання наукових методів з урахуванням особливостей бібліотечно - бібліографічних ресурсів

- Системність – розгляд бібліотеки та процесів роботи в якості єдиної системи, якій притаманні наявність зв’язків між ними.

- Досягнення відповідності дій суб’єктів управління особливостями об’єкта управління – якість управління завжди пов’язана з

 

 

величиною помилок реального бібліотечного процесу і відповідність управлінських дій.

- Зворотній зв’язок – основа самоврядування, розвитку бібліотеки та її структурних підрозділів.

- Раціональне співвідношення централізації і децентралізації - контроль і координація загальносистемних проблем і розширення прав, обов’язків, повноважень нижчих рівнів управління, ініціатива бібліотекарів.

- Організаційні принципи – саморегулювання (керівник один приймає рішення); колегіальність (група осіб приймає рішення), передача повноважень (керівник передає підлеглому права приймати управлінське рішення) завдання функціонування бібліотеки вирішуються економним способами.

В наш час головна увага в управлінні звертається на людський чи соціальний аспект, тобто на те, щоб забезпечити результативність спільної діяльності людей. Принципи управління побудовані на чесності та довірі до людей, лояльності до працюючих, на обов’язковому встановленні частки участі кожного працівника в спільних результатах, на вмінні керівника слухати всіх, з ким він спілкується по роботі.

Однією з головних завдань управління являється встановлення мети, ради досягнення якої формується, функціонує та розвивається бібліотека як цілісна система.

 

Цілі – це конкретизація місії у формі, доступній для управління процесом її реалізації. Як правило, бібліотека ставить і реалізує не одну, а декілька цілей, які важливі для її функціонування та розвитку. Цілі управління – це сукупність якісних, змістовних характеристик майбутнього стану бібліотеки, на її основі формулюються різні способи досягнення (методи управління), проходять зміни в організаційній структурі, здійснюється підбір кадрів.

Цілі управління розрізняють за змістом, рівнем та часом управління. За змістом вони діляться в залежності від об’єкта управління: кадри, технологія, економічні ресурси і т.д. За часом виконання цілі бувають довготривалими і короткочасними.

За рівнем управління цілі бувають загально бібліотечними і

цілями конкретного структурного підрозділу. Основними рисами та властивостями цілей являються – чітка орієнтація на визначений

 

інтервал часу; конкретність; непротирічивість і погодженість з іншими цілями і ресурсами; адресність і здійснення контролю.

 




Переглядів: 728

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема : Основи управління бібліотекою. | Органи самоврядування бібліотеки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.