МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Поточний контроль в аудиторіїТест за матеріалом теми 1 Навчальні завдання Завдання 1 (домашнє). За однією з класифікацій функцій управління персоналом, вони поділені на п'ять груп: управління забезпеченням кадрами, управління розвитком кадрів, управління підтримкою кадрів, управління використанням кадрів, управління втратами кадрів. На основі матеріалу п. 5 лекції визначіть, які конкретні функції належать до вказаних груп. Завдання 2 (домашнє). Організаційна структура управління фірми включає, серед інших, такі підрозділи: відділ кадрів, відділ підготовки кадрів, відділ організації праці та заробітної плати, відділ техніки безпеки, відділ соціального розвитку, інші підрозділи. Які функції управління персоналом (див. матеріал п. 5 теми 1) ви закріпили б за кожним із вказаних відділів? Інформацію занесіть до табл. 1.1 Таблиця 1.1
Завдання 3 (домашнє). Визначення логічної послідовності виконання функцій управління персоналом. Завдання полягає в розстановці в логічній послідовності наведених нижче функцій управління персоналом і віднесення їх до певної підсистеми Перелік функцій управління персоналом: • забезпечення потреби в персоналі; • розробка посадових інструкцій; • аналіз маркетингової інформації; • розробка системи цілей організації; • визначення змісту праці на кожному робочому місці; • вибір джерел найму персоналу; • адаптація персоналу; • формування системи управління персоналом; • добір персоналу; • визначення потреби в персоналі; • виробнича соціалізація персоналу; • мотивація трудової діяльності; • управління кар'єрою персоналу; • визначення змісту і процесу мотивації; • ділова оцінка персоналу; • використання матеріальних і нематеріальних мотиваційних систем; • розвиток персоналу; • організація навчання персоналу. Завдання 4 (домашнє): порівняльний аналіз організаційної структури управління персоналом. Для порівняння візьміть організаційну структуру управління персоналом, що сформувалась до 90-х років в Україні (рис. 1.1), і сучасну організаційну структуру або структуру управління персоналом зарубіжної фірми. Дайте відповіді на такі запитання: 1. Чим розрізняються наведені організаційні структури управління персоналом? 2. Чи змінився склад функцій у сучасній організаційній структурі? 3. Що змінилось у змісті функцій управління персоналом? 4. Нарисуйте схему управління персоналом вашої організації. Запитання для дискусій 1. Які види ресурсів використовує організація? У чому полягає специфіка людських ресурсів? 2. 2 У зв'язку з чим виникло управління персоналом як особливий вид діяльності? 3. Якою є роль відділу управління людськими ресурсами в сучасній організації? 4. У чому полягають суперечності між лінійними і функціональними підрозділами в управлінні персоналом? Що необхідно для ефективної взаємодії відділу людських ресурсів з лінійними керівниками? 5. Порівняйте якісну характеристику працівників відділів з управління персоналом в Україні й за кордоном. 6. Поясніть поняття «професія», «спеціальність», «кваліфікація», «посада». Наведіть відповідні приклади.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|