Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Comprehension check

Answer the following questions about accounting.

1. What is the final product of the accounting process?

2. What is a balance sheet?

3. Does the balance sheet provide financial information for a long period of time (for example, January to June 1993) or does it provide information for a specific point in time (for example, on June 30, 1993)?

4. What is the difference between assets and liabilities?

5. How is owners’ or stockholders’ equity determined?

6. How can the relationship between assets, liabilities, and owners’ equity be represented?

Oral study.

Discuss the following questions taking into account the subjects of your specialization.

1. Have you ever worked with a balance sheet? How did you make use of it?

2. Does the accounting equation always remain in balance? *Why or why not?

3. How can a business use a balance sheet? *As a manager, how would you find a balance sheet useful?

 

V. Language study

Look at the terms in the left-hand column and find the correct synonyms or definitions in the right-hand column. Copy the corresponding letters in the blanks.

1. ___ property a. assets equal liabilities plus owners’ equity

2. ___equity b. provide information item by item

3. ___ condition c. indicate by words or symbols

4. ___ detail d. have the same value as

5. ___ accounting equation e. a series of transactions, changes, or functions

that bring about a particular result

6. ___ monetary f. the existing circumstance

7. ___ process g. anything owned by a person

8. ___ express h. of a pertaining to money

 

 

Translate the sentences.

1. Ми сьогодні отримали сплачений рахунок за обладнання, яке ми поставили їм минулого тижня. 2. За допомогою отриманого балансового звіту вони змогли скласти повне уявлення про фінансове становище їхньої компанії за конкретний період. 3. Їхні активи складалися з боргових зобов’язань та власності у виді нерухомості, яка являла собою будівлі, земельні ділянки та обладнання. 4. Якщо ми подамо акціонерам всі необхідні бухгалтерські звіти, вони зможуть оцінити вигоду довгострокового кредиту.

 

 

Unit 3

Acquisition of capital

I. Pre-reading activity




Переглядів: 280

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
A balance sheet | Discuss the following questions.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.