МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПрикладиПриклад 1. Розв’язати квадратне рівняння ax2+bx+c=0 Приклад 2. Обчислити вираз:
де n = 1, 2, 3, … Визначити таке n, при якому Y £ e, що задає точність обчислення.
Етапи розв’язання задачі: 1. Задається початкове значення n (1). 2. Обчислюється функція Y. 3. Проводиться перевірка, чи отримане значення функції дорівнює або менше за e. 4. Якщо результат перевірки умови ИСТИНА, виводиться поточне значення n, отримане значення функції і цикл припиняється.
5. Якщо результат перевірки умови ЛОЖЬ, значення n збільшується на одиницю (n + 1), і цикл повторюється з блоку № 3.
Нижче подана блок-схема алгоритму розв’язання задачі. Цикл, що використовується у прикладі, є циклом з передумовою, тому що блок перевірки розташований на початку циклу.
Приклад 3 Серед заданих десяти значень х = {2, 8, 0, –6, –4, 22, 5, –9, 13, –12} обчислити суму додатних чисел. Даний цикл організовується як цикл по лічильнику. Якості змінна — накопичувач суми вибирається змінна S. Перед першим виконанням циклу початкове значення S вибирається рівним нулю (це проводиться з тієї причини, що при додаванні нуля до будь-якого значення результат не зміниться). Етапи розв’язання задачі: 1. Задається початкове значення накопичувача суми S (0). 2Задається початкове значення лічильника n (1). 3. Уводиться поточне значення х. 4. Проводиться перевірка, чи введене значення х є додатнім. 5. Якщо результатом перевірки умови є ИСТИНА, то провадиться накопичення суми (S + x), і значення лічильника збільшується на одиницю (n + 1). 6. Якщо результат перевірки умови — ЛОЖЬ, то накопичення суми не приводиться (пропускається), і значення лічильника збільшується на одиницю (n + 1). 7. Проводиться перевірка стану лічильника циклу. Якщо значення лічильника перевищує кількість заданих значень х (10), цикл припиняється, і виводиться отримане значення суми. 8. Якщо значення лічильника дорівнює або менше за кількість заданих х (10), цикл повторюється з блоку № 4. Блок-схема алгоритму розв’язання задачі. У наведеному прикладі використовується цикл з післяумовою (перевірка умови виконання циклу — в кінці). Аналогічно можна побудувати алгоритм для накопичення добутку, лише як початкове значення добутку треба використати одиницю, виходячи з того, що при множенні будь-якого числа на одиницю результат не зміниться.
|
||||||||
|