МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Study the rules for the following vowels and practice them in proverbs.
Find the Ukrainian equivalents for the proverbs, choose 2-3 of them to explain. E.g.“as fit as a fiddle” describes a person who is in good health Read the following words and transcribe them. a)mint, pity, Friday, honey, lady, village, lady, silly, baby, hockey, lonely, honey, birthday; b) compare, occupation, autumn, accompany, favour, various, occur, neither, dangerous; c) deed, feature, bead, weak, eager, niece, breeze, believe, receive, heat; d) murky, first, turtle, firmly, servant, world, worm, worse, purred, certain, workable. 5. Read the sentences, define their types, use the suitable nuclear tone: 1) Would you close the door? 2) Where did he go? 3) Were you working all day long? 4) Stop doing this. 5) Can you come up here? 6) Your sister surely likes cats, doesn’t she? 7) He never knew words, rules, exclusions and other grammar details. 8) Did he bring books or magazines? 9) How could you all those fruit and vegetables? 10) When will they call you? 11) Give me that book, please.
|
||||||||||||
|