МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВВідповідь студента оцінюється на: «Відмінно» – якщо повно та глибоко, розгорнуто, правильно та обґрунтовано викладено матеріал: - студент виявляє глибокі знання усієї програми навчальної дисципліни; - відображає чітке знання лінгвістичних термінів, розуміє взаємозв’язок і взаємодію мовних категорій, правильно формулює відповідні тлумачення; - застосовує теоретичні знання на практиці, робить власні висновки та узагальнення; - має навички лінгвістичного аналізу мовних явищ з фонетики і фонології, лексикології та фразеології, морфології і синтаксису; - розуміє можливості сучасних наукових методів фiлологiчних досліджень та володіє цими методами на рiвнi, необхідному для вирішення практичних завдань, що постають при виконанні професійних обов’язків. «Добре» – якщо студент дав відповідь на поставлене запитання, проте вона має хоча б один з таких недоліків: - є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет запитання; - є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей, нечіткі їхні характеристики; - наявні неточності у виконанні практичних завдань. «Задовільно» – якщо відповідь студента є поверхневою, недостатньо аргументованою: - свідчить про наявність прогалин у знаннях, зокрема не засвідчує повною мірою знання основних мовознавчих понять, концепцій, категорій; - не містить посилань на літературу; - викладена з порушенням логіки подання матеріалу; - містить багато граматичних, грубих стилістичних помилок та виправлень. «Незадовільно» – якщо студент не відповів на поставлене питання або відповідь є неправильною; - не розкриває сутності питання, або ж допущено грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність відповідних знань у студента чи їх безсистемність та поверховість; - не знає основних положень навчальної дисципліни та принципів аналізу мовних явищ; не вміє сформулювати власну думку та викласти її.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Нормативно-правова 1. Конституція України від 28 червня 1996 р.
|
||||||||
|