МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Картка підприємства
Таблиця 1.2 Податки та фонди
3. Аналітичний та синтетичний облік Таблиця 1.3 Об’єкти групи основних засобів
Таблиця 1.4 Об’єкти групи оборотних активів та витрат
Практичне заняття 2.(4 год.) «Організація обліку на малих підприємствах. Внесення початкових залишків» Мета занять: Ознайомитися особливостями обліку на малих підприємствах згідно до Методичних рекомендацій по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами № 422 від 25.05.2012 р. Завдання 1: Організація обліку на малих підприємствах 1. Сформувати обліковий апарат; 2. Оформити наказ про облікову політику МП «Добробут»; 3. Визначитися з матеріально-відповідальними особами та заключити з ними договори про повну матеріальну відповідальність.
Завдання 2: Формування початкових залишків 1. Сформувати вступний баланс. Вказівки до виконання: Введення вступного балансу реалізується за допомогою таблиці Таблиця 2.1 Аналітичні дані по рахунках бухгалтерського обліку
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|