МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
УДК 004.78:336(076.5)ББК 32.973.26-018.2я73
© Колектив авторів, 2013 © Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2013 Зміст
Вступ Технологія роботи з інформацією, зокрема її обробки, у банківських і фінансових установах України останніми роками істотно змінилася: широке застосування комп'ютерної техніки та новітніх інформаційних технологій у банківській й фінансовій діяльності, у щоденній практиці фінансових і кредитних установ, як і будь-яких інших, стало реальністю. Дисципліна «Інформаційні системи і технології у фінансах» призначена для студентів напряму 6.030508 «Фінанси і кредит» освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» (усіх форм навчання). Вивчення курсу здійснюється за кредитно-модульною системою. Завдання дисципліни полягають в набутті студентами знань з теорії та практики створення і використання інформаційних систем і технологій у фінансово-кредитних установах, змісту їх компонентів і можливостей. Вивчення дисципліни в цілому передбачає засвоєння 3 змістових модулів. За кожним змістовим модулем студенти виконують лабораторні роботи за темами, що входять до модуля. Результати виконання лабораторних робіт оформлюються у звітах. Наприкінці вивчення тем змістового модуля здійснюється контроль знань студентів за модулем в цілому шляхом тестування.
Тема 1. Загальна характеристика програми 1С:Підприємство 8.х . Початкове настроювання програми 1С-Підприємство 8.х
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|