Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






УДК 004.78:336(076.5)

ББК 32.973.26-018.2я73

 

© Колектив авторів, 2013

© Донецький національний університет

економіки і торгівлі

імені Михайла Туган-Барановського, 2013


Зміст

  Стор.
Вступ
Тема 1. Загальна характеристика програми 1С:Підприємство 8.х . Початкове настроювання програми 1С-Підприємство 8.х
Лабораторна робота №1 Створення нової інформаційної бази даних, заповнення констант, довідників
Приклад виконання практичного завдання № 1
Тема 2.Введення початкових залишків на початок експлуатації інформаційної бази
Лабораторна робота №2 Введення залишків по рахунках.
Приклад виконання практичного завдання № 2
Тема 3. Технологія вирішення задач «Облік операцій з грошовими коштами в касі підприємства», «Облік розрахунків з підзвітними особами»
Лабораторна робота №3 Облік касових операцій, розрахунки з підзвітними особами
Приклад виконання практичного завдання № 3
Тема 4. Технологія вирішення задач «Облік товарних операцій», «Облік грошових коштів на рахунках у банку», «Облік взаєморозрахунків»
Лабораторна робота №4 Облік товарних операцій. Облік грошових коштів на рахівницях в банці. Облік взаєморозрахунків.
Приклад виконання практичного завдання № 4
Тема 5. Складання фінансової звітності підприємства з використанням пакета прикладних програм 1С:Підприємство 8.х
Лабораторна робота № 5 Формування фінансового результату і регламентованої звітності підприємства.
Приклад виконання практичного завдання № 5
Комплексне індивідуальне завдання за темами лабораторних робіт 1 - 5
Тест за змістовим модулем 2 «Використання програмно-прикладного забезпечення для складання фінансової звітності»
Література
Додаток

 


Вступ

Технологія роботи з інформацією, зокрема її обробки, у банківських і фінансових установах України останніми роками істотно змінилася: широке застосування комп'ютерної техніки та новітніх інформаційних технологій у банківській й фінансовій діяльності, у щоденній практиці фінансових і кредитних установ, як і будь-яких інших, стало реальністю.

Дисципліна «Інформаційні системи і технології у фінансах» призначена для студентів напряму 6.030508 «Фінанси і кредит» освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» (усіх форм навчання). Вивчення курсу здійснюється за кредитно-модульною системою.

Завдання дисципліни полягають в набутті студентами знань з теорії та практики створення і використання інформаційних систем і технологій у фінансово-кредитних установах, змісту їх компонентів і можливостей.

Вивчення дисципліни в цілому передбачає засвоєння 3 змістових модулів. За кожним змістовим модулем студенти виконують лабораторні роботи за темами, що входять до модуля. Результати виконання лабораторних робіт оформлюються у звітах. Наприкінці вивчення тем змістового модуля здійснюється контроль знань студентів за модулем в цілому шляхом тестування.

 

Тема 1. Загальна характеристика програми 1С:Підприємство 8.х . Початкове настроювання програми 1С-Підприємство 8.х

 




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оліфіров О.В. | Лабораторна робота №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.