Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Д И Д А К Т И Ч Н Е З А Б Е З П Е Ч Е Н Н Я

 

 


       
   
 
 

 


Рис. 1. Схема функціональних напрямків роботи з організації надання екскурсійних послуг на туристському підприємстві.

       
   
 
 

 

 


Рис. 2. Класифікація екскурсій.

       
   
 
 

 


Рис. 3. Класифікація екскурсій по тематиці

 

 
 

Таблиця 1. Технологічна карта екскурсії на тему «Вулиця Полтавський шлях - сторінки історії відомі й невідомі»

 

Ділянки маршруту екскурсії Місця зупинок Об'єкти показу Тривалість огляду Найменування пітем і перелік основних питань Організаційні вказівки Методичні вказівки
Від місця зустрічі із групою до Університетської гірки Університетська гірка Стоянка автотранспорту напроти дзвіниці Успенського собору. Поки ведеться розповідь, автобус переїжджає до нижніх щаблів спуску з Університетської гірки. Стоянка напроти щаблів. Посадка. Територія колишньої Харківської фортеці Панорама Залопанської і Захарківської частин міста й вулиць Полтавський шлях. 20 хв. 1.Універ-ситетська гірка - історичний центр Харкова. 1. Історія створення Харківської фортеці. 2. Характеристика Захарківської частини міста. 3 .Характеристика Залопанської частини міста. 4. Характеристика вул. Полтавський шлях. Групу вивести з автобуса зробити зупинку напроти вічного вогню, розташування напівколом (Характеристика харківської фортеці та сучасних об`єктів які розташовані на її теренах), потім провести по бічній правій алеї із зупинкою на розі, де проглядається вид на Захарківську частину міста. (Характеристика її забудови). Далі пройти понад огорожею, зупинитися де проглядається Залопанська частина міста та злиття річок Уди, Лопань, Харків (Харктеристика забудови). Далі зупинитися на верхньому щаблі спуску до Торговельної площі де відкривається широка панорама вулиці Полтавський шлях. (Розкрити історію назви вулиці, коротка характеристика забудови) Спуститися по сходам (Оцінити крутість схилу й вигідне розташування Харківської фортеці). Посадка в автобус.   Після попереднього огляду нинішньої території Університетської гірки за допомогою прийому локалізації й зорової реконструкції відтворити територію й вид Харківської фортеці 17 ст. Використовуючи прийом характеристики описати виникнення й розвиток Харкова. Пояснити походження назви міста. За допомогою прийому панорамного показу й абстрагування дати характеристику Захарківської частини міста. За допомогою прийому панорамного показу й абстрагування дати характеристику Залопанської частини міста. За допомогою прийому панорамного показу й характеристики описати вул. Полтавський шлях, її значення як транспортної магістралі, історію забудови, перейменувань. Особливо звернути увагу на прямий як стріла характер розташування вулиці. Демонстрація наочних матеріалів з «Портфеля екскурсовода» №1 «Панорама вилиці Полтавський шлях напочатку 19 ст.» Застосувати прийом завдань і запропонувати екскурсантам зробити порівняння двох видів, узагальнити всі думки, подати висновки по підтемі.





Переглядів: 818

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експозиційно-виставкова робота музею | Обов'язки екскурсовода, керівника туристської групи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.