МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІ. ТЕМАТИКА РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНОЇ РОБОТИМЕТОДИЧНІ ВКАЗІКИ До виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни ,,Інформаційні технології у фармації” На тему «Статистична обробка даних за допомогою електронних таблиць» для студентів І курсу спеціальностей 7.12020101 «Фармація» 7.12020102 «Клінічна фармація»
Затверджено на засіданні кафедри МБФ Протокол №6 від 22.01.2014 р.
Вінниця 2013 Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Інформаційні технології у фармації» для студентів І курсу спеціальностей 7.12020101 «Фармація», 7.12020102 «Клінічна фармація».
Укладач: доц. А.Т. Теренчук
І. МЕТА РОБОТИ
Метою розрахунково-графічної роботи є закріплення і поглиблення отриманих теоретичних знань з дисципліни «Інформаційні технології у фармації» та використання їх на практиці; набуття практичних навичок застосування програмних засобів статистичної обробки даних, подання і аналізу її результатів. Виконання завдань розрахунково-графічної роботи (РГР) передбачає застосування студентами базових знань, отриманих в курсах «Вища математика» та «Інформаційні технології у фармації» до досить загальної задачі статистичної обробки даних, яка включає визначення точкових та інтервальних оцінок величин, проведення простого кореляційно-регресійного аналізу, виконання інтерполяційних розрахунків і графічне подання результатів, а також документування роботи за допомогою програмних засобів загального призначення. Знання і навички, отримані при вивченні курсу і виконанні розрахунково-графічної роботи мають у подальшому навчанні і практичній роботі допомогти ефективно застосовувати персональний комп’ютер і засоби статистичної обробки даних для розв’язання навчальних і прикладних задач.
ІІ. ТЕМАТИКА РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНОЇ РОБОТИ
Тематика даної розрахунково-графічної роботи присвячена важливому розділу курсу «Інформаційні технології у фармації» – статистичній обробці даних засобами інформаційних технологій. Виконання роботи передбачає вибір методів визначення статистичних оцінок випадкових величин і проведення кореляційно-регресійного аналізу та реалізацію їх за допомогою засобів електронних таблиць, а також використання регресійної моделі для виконання інтерполяційних розрахунків і графічне подання статистичних даних та результатів їх обробки. Виконання розрахунково-графічної роботи потребує застосування знань, набутих при вивченні розділу «Математична статистика» курсу «Вища математика», а також знань, навичок і вмінь по роботі на персональному комп’ютері з програмними засобами загального призначення. Оформлення звіту по виконанню РГР передбачає оволодіння правилами оформлення документації та практичне застосування вмінь і навичок роботи з текстовими процесорами і графічними редакторами, отриманих при вивченні інформаційних технологій у школі і у курсі «Інформаційні технології у фармації». Варіанти завданьпредставлені у розділі «Індивідуальні завдання». Варіант завдання визначається за номером залікової книжки (за двома останніми цифрами). За згодою викладача студент може запропонувати свій варіант теми для дослідження.
|
||||||||
|