МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ГІДРОЛІЗ СОЛЕЙЗапитання та задачі 1. Що називається гідролізом солей? 2. Які солі підлягають ступінчастому гідролізу. В яких випадках утворюються кислі солі, в яких - основні? Відповідь підтвердити рівняннями відповідних реакцій. 3. Навести приклади реакцій гідролізу солей, у результаті яких утворюються розчини, які мають: pH<7; pH>7; pH=7. 4. Написати рівняння гідролізу вказаних солей, за ступенями, в молекулярному та іонному виді: Ca(NO3)2, NiCl2, FeSO4, Al2(SO4)3.Визначити реакцію середовища розчинів вказаних солей і рН (7 ≤ рН ≤7). 5. Яка з солей FeCl2 чи FeCl3 більшою мірою підлягає гідролізу? Скласти рівняння гідролізу названих солей в молекулярному та іонному виді.
Проведення дослідів Дослід 1. Визначення реакції середовища в розчинах солей Наливають в 5 пробірок по 3-4 мл розчину солей карбонату натрію, сульфату алюмінію, хлориду натрію, силікату та ацетату натрію. В кожну пробірку додають по 2-3 краплі метилоранжу. Пояснюють зміну забарвлення індикатора. Записують рівняння реакцій гідролізу в молекулярному та іонному виді. Дослід 2. Вплив розбавлення розчину на ступінь гідролізу солі А. У пробірку наливають 1 мл концентрованого розчину нітрату вісмуту і розбавляють в 4-5 разів дистильованою водою. Спостерігають випадання осаду. Додають 1-2 мл азотної кислоти. Що сталося з осадом? Написати рівняння гідролізу в молекулярному та іонному виді. Б. У пробірку наливають 1 мл розчину хлориду сурми і в 2-3 рази розбавляють дистильованою водою. До одержаного осаду додають краплинами соляну кислоту до повного його розчинення. Додають воду до утворення осаду. Записують рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 3. Вплив температури на гідроліз У пробірку наливають 3 мл розчину ацетату барію, додають кілька капель фенолфталеїну. Вміст пробірки нагрівають до кипіння, спостерігають зміну кольору індикатора й роблять висновок про вплив нагрівання на гідроліз. Складають рівняння гідролізу ацетату барію в молекулярному та іонному виді.
Лабораторна робота №7
|
||||||||
|