МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
З БЛАГОСЛОВІННЯ БЛАЖЕННІЙШОГО ВОЛОДИМИРА, МИТРОПОЛИТА КИЇВСЬКОГО І ВСІЄЇ УКРАЇНИВИДАННЯ БЛАГОДІЙНОГО ТОВАРИСТВА «СКОРОПОСЛУШНИЦЯ» СКОРОПОСЛУШНИЦЯ З БЛАГОСЛОВІННЯ БЛАЖЕННІЙШОГО ВОЛОДИМИРА, МИТРОПОЛИТА КИЇВСЬКОГО І ВСІЄЇ УКРАЇНИ № 1. 15 березня 2014 року. _______________________________________________________________________________________________________________________ Притча про блудного сина.
Ця притча про різноманітний гріх і одночасно про саму сутність гріха. Відкривається притча гріхом в його наготі, в його абсолютності, в його дикій нещадності . Молодший син приходить до батька: він сповнений сил, сповнений бажань , він сповнений жаги до життя , і не вміщається ця жага , це бажання , ця хіть життя в рамки звичайного домашнього життя. І не може він більше чекати , і батькові своєму він каже: Батьку, ти зажився; доки ти помреш, в мені зів'яне життя; за час, поки ти будеш жити і жити, а не вмирати, я зав’яну. Помри, для мене, будь як мертвий! Ти мені не потрібен, але те, що я від тебе можу отримати, я можу тепер отримати. Те, що ти потім назбираєш, мені не потрібно, а те, що ти досі накопичив працею, любов'ю, подвигом душі, то все мені розділи, дай мені мою частину; а потім, живий ти або не живий, - мені все одно; переді мною - життя... Так говоримо і ми стосовно Бога; не так грубо, не так прямо, але так само жорстоко. Все від Бога беремо і відносимо на країну далеко, розтратити, прожити. Забуваємо навіть, що Він є, для нас Він немов мертвий в ті моменти, коли ми від Нього отримали все, що нам потрібно, щоб жити на цій далекій, винищуючій країні. І йдемо, і живемо, і багаті якийсь час; а потім бідніємо, виснажується вкрадене з Царства Небесного, винесене, прибережене, розкидане. Поки ми ще багаті тим, що Отець дав, нас оточують такі ж, як ми, яким до нас немає жодної справи, тільки б поживитися: любов'ю чи нашою, безпечністю нашою, людським нашим теплом, розумом, сердечністю, тим, що у нас є, що б це не було. А коли вичерпається, починає старіти все, що з батьківського дому, від Бога було отримано , тоді від нас відходять , бо той же закон , який ми застосували по відношенню до Отця, діє і для нас. Нам до Нього не було справи, аби отримати те, що Він може дати, - і іншим до нас ніякого немає справи, аби використувати те, що у нас є з домашнього, батьківського багатства. І як часто ми віддаємо найдорогоцінніше за безцінь, такі речі, які треба було зберігати в серці як саму святиню нашого життя, легко віддаємо, щоб порадувати, повеселити, втішити: ось гріх.
А далі ми бачимо іншу людину, вже не молодшого сина, а сина, який так і не зрозумів того, що було між ним і його батьком. Він завжди був добротний син, не відступався від волі батька, як він сам каже: все життя я був тобі рабом, як раб служив тобі, - тому що слово „робити” по- слов'янськи сильне слово, саме від слова "раб". Все життя він відчував, що він просто робітник свого батька, за дах , за їжу, за людське ставлення, за привілеї, які родинні зв’язки дають над рабами.
|
||||||||
|