Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 6. Україна як суб’єкт сучасного міжнародного права

Складові держави в сучасному міжнародному праві. Конфедеративні та федеративні державні структури. Традиційні та нетрадиційні федерації. Питання суверенітету, правоздатності, дієздатності, деліктоздатності суб’єкта міжнародного права, федерації чи конфедерації.

Міжнародно-правові механізми, при яких держави отримують суверенітет. Суверенітет України як вихід з федерації держав. Особливості розвитку української державності на сучасному етапі. Розвиток зовнішньої функції України.

Декларація про державний суверенітет України і її значення для здобуття незалежності. Самовизначення української нації — народовладдя. Громадянство в Україні. Національна безпека і міжна­родні відносини України.

Акт про незалежність і його значення. Конституція України про міжнародні договори України. Загальновизнані принципи міжна­родного права і норми Конституції України. Права людини в Конституції України.

Тема 7. Проблеми міжнародно-правового захисту біженців та осіб без громадянства

Визначення поняття “біженець” в національному законодавстві України. Характеристика міжнародних документів з питань біженців. Порядок набуття та втрата статусу біженця. Повноваження державних органів щодо вирішення питань надання статусу біженця. Права та обов’язки особи, яка подала заяву про надання статусу біженця. Права біженця. Обов’язки біженця. Міжнародне співробітництво з метою захисту прав біженців.

Визначення поняття “іноземці”. Загальні засади правового статусу іноземців. Імміграція і тимчасове перебування іноземців в Україні. Порядок вирішення питань, пов’язаних з порядком в’їзду (виїзду) іноземних громадян в Україну. Основні права, свободи та обов’язки іноземців. Гарантії прав іноземців. Особливості притягнення іноземців до відповідальності. Видворення іноземців за межі території України як захід адміністративної відповідальності. Привілеї та імунітети співробітників представництв іноземних держав.

 

 





Переглядів: 304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Огляд актуальних проблем окремих галузей міжнародного права | ІІІ. СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.