МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИНАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
кафедра конституційного, адміністративного та міжнародного права ЗАТВЕРДЖУЮ Заступник ректора академії з навчальної та наукової роботи Полковник І.С. Катеринчук «___» _____________________ 2014 року РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (за вибором) ПД 9 «ПРОБЛЕМИ КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА УКРАЇНИ» (для набору студентів 2014 року, заочна форма навчання) Галузь знань 0304 Право Спеціальність Правоохоронна діяльність Освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст Кваліфікація спеціаліст юрист Факультет Правоохоронної діяльності та правознавства
2014-2015 рік
Робоча програма «Проблеми конституційного права України» для студентів за напрямом підготовки «Правознавство». „___” ________ 2014 року - 21 с. Розробник: 1. Начальник кафедри, Кандидат юридичних наук, Доцент Мота А.Ф. Викладач Пугачов О.В. Робочу програму схвалено на засіданні кафедри конституційного, адміністративного та міжнародного права Протокол від «____» ___________2014 року № _____ Начальник кафедри конституційного, Адміністративного та міжнародного права Полковник юстиції А.Ф. Мота «____» ____________________ 2014 року ПОГОДЖЕНО: Начальник факультету Правоохоронної діяльності та правознавства Полковник В.Ю. Мазур «____» ____________________ 2014 року І. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Мета: - освітня (навчальна) – поглиблене засвоєння основ конституціоналізму України, аналіз основних проблем, які виникають на сьогоднішній день в процесі розбудови української держави та визначення основних шляхів їх вирішення. Пропонована дисципліна тісно пов’язана з вивченням конституційного права зарубіжних країн та конституційного права України. Метою дослідження навчальної дисципліни є ґрунтовне вивчення проблемних тем, які залишаються поза увагою при вивченні вищеназваних дисциплін. Курсом передбачено і вивчення загальнотеоретичних питань, проте акцент робиться на проблемних питаннях функціонування конституційно-правових інститутів в Україні. Крім того, вивчення даної дисципліни передбачає засвоєння конституційно-правових засад становлення правової державності в Україні, здобуття поглиблених знань з конституційної теорії та практики організації та здійснення державної влади, уміння аналізу основних закономірностей і тенденцій конституційно-правового розвитку України, визначення шляхів вдосконалення національного конституційно-правового законодавства; - розвиваюча – формувати та розвивати правові знання слухачів, уміння аналізувати нормативно-правові акти та інші документи; виробляти навички самостійного аналізу конституційно-правових процесів, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками; - виховна – формувати ціннісні орієнтири слухачів відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формувати в майбутніх юристів високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей. Завдання: - поглибити знання з конституційної теорії та практики організації та здійснення державної влади; - підвищення загального освітнього рівня студентів; - послідовне опанування студентом питань передбачених навчальним планом і програмним матеріалом; - поглиблення теоретичних знань про сутність та принципи конституційного права; В результаті вивчення дисципліни «Проблеми КПУ» студенти повинні: з н а т и: - правові засади організації і здійснення державної влади в Україні, актуальні питання правотворчої діяльності органів державної влади; - принципи та систему адміністративно-територіального устрою України, проблеми його вдосконалення; - правові засади організації і проведення виборів в Україні, перспективи вдосконалення виборчого законодавства; - особливості функціонування інституту референдуму в Україні; - актуальні питання вдосконалення судової системи України; - правові основи здійснення конституційного контролю в Україні; - актуальні проблеми регулювання конституційно-правового статусу особи в Україні; в м і т и: - аналізувати конституційно-правові основи суспільного ладу та державної політики України; - робити узагальнення щодо правових засад функціонування основних конституційно-правових інститутів; - оцінювати особливості взаємовідносин гілок влади на сучасному етапі державотворення в Україні; - визначати шляхи вдосконалення конституційно-правового регулювання суспільних відносин в Україні; - використовувати знання, набуті при вивченні даного спецкурсу для розв’язання питань вдосконалення процесу державотворення у подальшій практичній діяльності. ознайомитись: -з нормативно-правовою базою, яка регулює конституційно-правові відносини; -з основними положеннями, які регулюють порядок здійснення повноважень органами державної влади; - механізмом захисту громадянами своїх прав та свобод; - системою забезпечення національної безпеки та оборони України. Місце дисципліни: Необхідність вивчення проблем конституційного права України у сучасних умовах викликано тим, що наряду із головною тенденцією до зближення різних конституційно-правових систем зростає різноманітність конституційно-правових інститутів, створюються різні їх варіанти з урахуванням конкретно історичних і національно-специфічних умов. І тому, в умовах становлення України як демократичної, правової, соціальної держави необхідно ґрунтовно проаналізувати сучасний стан розбудови нашої країни, визначити основні перспективи вдосконалення національного конституційно-правового законодавства з урахуванням нових реалій і тенденцій світового конституційного розвитку, досвіду країн різних континентів. Взаємозв’язок з іншими дисциплінами полягає в тому, що навчальна дисципліна є інтегрованою. Вона вивчається після таких дисциплін як теорія держави та права, політологія, конституційне право України, конституційне право зарубіжних країн. Вивчення дисципліни закінчується складанням екзамену.
|
||||||||
|