Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

ІМЕНІ Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО

 

кафедра конституційного, адміністративного та міжнародного права

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник ректора академії з навчальної та наукової роботи

Полковник І.С. Катеринчук

«___» _____________________ 2014 року

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

(за вибором)

ПД 9 «ПРОБЛЕМИ КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА УКРАЇНИ»

(для набору студентів 2014 року, заочна форма навчання)

Галузь знань 0304 Право

Спеціальність Правоохоронна діяльність

Освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст

Кваліфікація спеціаліст юрист

Факультет Правоохоронної діяльності та правознавства

 

2014-2015 рік

 

 

Робоча програма «Проблеми конституційного права України» для студентів за напрямом підготовки «Правознавство».

„___” ________ 2014 року - 21 с.

Розробник: 1. Начальник кафедри,

Кандидат юридичних наук,

Доцент Мота А.Ф.

Викладач Пугачов О.В.

Робочу програму схвалено на засіданні кафедри конституційного, адміністративного та міжнародного права

Протокол від «____» ___________2014 року № _____

Начальник кафедри конституційного,

Адміністративного та міжнародного права

Полковник юстиції А.Ф. Мота

«____» ____________________ 2014 року

ПОГОДЖЕНО:

Начальник факультету

Правоохоронної діяльності та правознавства

Полковник В.Ю. Мазур

«____» ____________________ 2014 року


І. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Мета:

- освітня (навчальна) – поглиблене засвоєння основ конституціоналізму України, аналіз основних проблем, які виникають на сьогоднішній день в процесі розбудови української держави та визначення основних шляхів їх вирішення. Пропонована дисципліна тісно пов’язана з вивченням конституційного права зарубіжних країн та конституційного права України. Метою дослідження навчальної дисципліни є ґрунтовне вивчення проблемних тем, які залишаються поза увагою при вивченні вищеназваних дисциплін. Курсом передбачено і вивчення загальнотеоретичних питань, проте акцент робиться на проблемних питаннях функціонування конституційно-правових інститутів в Україні. Крім того, вивчення даної дисципліни передбачає засвоєння конституційно-правових засад становлення правової державності в Україні, здобуття поглиблених знань з конституційної теорії та практики організації та здійснення державної влади, уміння аналізу основних закономірностей і тенденцій конституційно-правового розвитку України, визначення шляхів вдосконалення національного конституційно-правового законодавства;

- розвиваюча – формувати та розвивати правові знання слухачів, уміння аналізувати нормативно-правові акти та інші документи; виробляти навички самостійного аналізу конституційно-правових процесів, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками;

- виховна – формувати ціннісні орієнтири слухачів відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формувати в майбутніх юристів високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей.

Завдання:

- поглибити знання з конституційної теорії та практики організації та здійснення державної влади;

- підвищення загального освітнього рівня студентів;

- послідовне опанування студентом питань передбачених навчальним планом і програмним матеріалом;

- поглиблення теоретичних знань про сутність та принципи конституційного права;

В результаті вивчення дисципліни «Проблеми КПУ» студенти повинні:

з н а т и:

- правові засади організації і здійснення державної влади в Україні, актуальні питання правотворчої діяльності органів державної влади;

- принципи та систему адміністративно-територіального устрою України, проблеми його вдосконалення;

- правові засади організації і проведення виборів в Україні, перспективи вдосконалення виборчого законодавства;

- особливості функціонування інституту референдуму в Україні;

- актуальні питання вдосконалення судової системи України;

- правові основи здійснення конституційного контролю в Україні;

- актуальні проблеми регулювання конституційно-правового статусу особи в Україні;

в м і т и:

- аналізувати конституційно-правові основи суспільного ладу та державної політики України;

- робити узагальнення щодо правових засад функціонування основних конституційно-правових інститутів;

- оцінювати особливості взаємовідносин гілок влади на сучасному етапі державотворення в Україні;

- визначати шляхи вдосконалення конституційно-правового регулювання суспільних відносин в Україні;

- використовувати знання, набуті при вивченні даного спецкурсу для розв’язання питань вдосконалення процесу державотворення у подальшій практичній діяльності.

ознайомитись:

-з нормативно-правовою базою, яка регулює конституційно-правові відносини;

-з основними положеннями, які регулюють порядок здійснення повноважень органами державної влади;

- механізмом захисту громадянами своїх прав та свобод;

- системою забезпечення національної безпеки та оборони України.

Місце дисципліни: Необхідність вивчення проблем конституційного права України у сучасних умовах викликано тим, що наряду із головною тенденцією до зближення різних конституційно-правових систем зростає різноманітність конституційно-правових інститутів, створюються різні їх варіанти з урахуванням конкретно історичних і національно-специфічних умов. І тому, в умовах становлення України як демократичної, правової, соціальної держави необхідно ґрунтовно проаналізувати сучасний стан розбудови нашої країни, визначити основні перспективи вдосконалення національного конституційно-правового законодавства з урахуванням нових реалій і тенденцій світового конституційного розвитку, досвіду країн різних континентів.

Взаємозв’язок з іншими дисциплінами полягає в тому, що навчальна дисципліна є інтегрованою. Вона вивчається після таких дисциплін як теорія держави та права, політологія, конституційне право України, конституційне право зарубіжних країн.

Вивчення дисципліни закінчується складанням екзамену.

 

 




Переглядів: 210

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ІІ. ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.