МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характер характер______________________ _____________________ ______________________ _____________________ ______________________ _____________________ ______________________ _____________________ ______________________ _____________________
Масова комунікація реалізує ряд соціальних завдань: ______________________________________________________ ____________________________________________________________
______________________________________________________ ____________________________________________________________
______________________________________________________ ____________________________________________________________
_______________________________________________________ ____________________________________________________________
______________________________________________________ ____________________________________________________________ Засоби масової інформації (ЗМІ) Засоби масової комунікації (ЗМК)
Інформація є глобальною проблемою сучасності, бо саме від неї залежить успішний розвиток суспільства. У нездоровому суспільстві, як правило, є почуття інформаційного голоду.
Інформація -
Пануючі у закордонних учених точки зору на інформацію добре систематизував Ф. Махлуп: 1). __________________________________________________________
2). __________________________________________________________
3). __________________________________________________________
4). __________________________________________________________
В. Коганвиділив з усіх визначень спільні моменти. Це чотири компоненти: 1). __________________________________________________________ 2). __________________________________________________________
3). __________________________________________________________
4). __________________________________________________________
Згідно Закону України «Про інформацію» (ст. 18)існують такі види інформації: Ø Статистична__________________________________________________________________________________________________ Ø Адміністративна______________________________________________________________________________________________ Ø Масова______________________________________________________________________________________________________ Ø Інформація про діяльність державних органів влади та органів місцевого і регіонального самоврядування__________________ ______________________________________________________ Ø Правова_____________________________________________________________________________________________________ Ø Інформація про особу___________________________________ ______________________________________________________ Ø Інформація довідково-енциклопедичного характеру_________ ______________________________________________________ Ø Соціологічна __________________________________________ ______________________________________________________
2. Становлення та розвиток науки про масову комунікацію. У розвитку масового спілкування вирізняють дваперіоди – доіндустріальний та індустріальний - і чотириобов’язковихетапи: 1). дописемного до індустріального періоду; 2). писемного доіндустріального періоду; індустріальний період – 3). друкарський етап, 4). аудіовізуальний. На сучасному етапі говорять про існування новітнього, третього інформаційний період.
Дописемний етап доіндустріального періоду ______________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Писемний етап доіндустріального періоду ________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Друкарський етап індустріального періоду _______________ ________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________ Аудіовізуальний етап індустріального суспільства ________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Новітній період розвитку _______________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Системне вивчення масової комунікації розпочинається у ХХ ст., яке характеризувалося запровадженням магістерських програм з вивчення масової комунікації в найбільших університетах США.
Існує декілька етапів у розвитку науки про масову комунікацію:
ü Перший етап характеризувався ___________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ü Другий етап мав такі особливості:_________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ü
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ü Четвертий етапвирізнявся ______________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Іноземні дослідження масової комунікації можна поділити на західніі східні. Хронологічно першими були дослідження масової комунікації на ____________________________________________________________
європейська американська
Представниками європейської школи були іспанець Ортега-і-Гасет, француз Лебон, їхні послідовники розглядами засоби масової комунікації як ________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Американська школа була орієнтована на емпіричні дослідження, які спочатку проводилися переважно соціологами, психологами, істориками, тобто нефахівцями у масовій комунікації. Лише з роками дослідження масової комунікації стало самостійною наукою.
Одним з перших дослідників масової комунікації в США був тоді журналіст, політичний оглядач Волтер Ліппман. Його головна праця, яка вийшла в світ в 1922 р. називалася _____________________
____________________________________________________________
теорія «двоступеневого потоку інформації», відповідно до якої ________________ ________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
«Процес і ефективність комунікації» (1954 р.)
«Чотири концепції комунікації» (1963 р.), в основі якої лежить концепція,що стверджує ___ _________________________________________ _________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Виділяється 4 концепції масової комунікації: v _______________________ концепція; v тоталітарна концепція; v _______________________ концепція або вільної преси; v концепція соціальної відповідальності преси.
У 1960-ті рр. бурхливо розвиваються екранні засоби масової комунікації – телебачення, відео, комп’ютерні системи.
«Пізнання засобів інформації» (1964 р.) __________________________________ _________________________________________ _________________________________________
1970-ті рр.теоретики розробили прийоми, методи та напрямки практичної журналістики: «слідча», «прецизійна» та «нова» журналістика.
Англійська школатеорії масової комунікації, засновником якої є Д. Максвейл -праця «Соціологія преси».
В Італіїпроблеми масової комунікації досліджують державний університет і приватний католицький університет «Сакро Куоре» (Мілан), у Римі – університет соціальних наук «Про Део». У Римському університеті існує Італійський інститут публіцистики, засновником якого є ______________________ («Теорія і техніка масової комунікації»). У Флорентійському університеті створено Міждисциплінарний центр комунікації як секцію Міжнародного комітету з дослідження масової комунікації. У Трентонському університеті існує центр соціології масової комунікації як відділення секції масової комунікації Міжнародної соціологічної асоціації.
поставив проблему «макроціологічного підходу» до засобів масової комунікації для пояснення __ ____________________________________________ ____________________________________________________________
_________________________________________ _________________________________________ _________________________________________
У радянські часидослідженнями проблем масової комунікації займалася ціла плеяда вчених.
У 1920-ті рр. В.І. Вернадський системно вивчав засоби масової комунікації, відзначаючи _______________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
В 1930-ті рр.___________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Глобально теоретичні проблеми масової комунікації за радянських часів почали досліджувати в роки хрущовської «відлиги» з 1956 р.Для 1960-х рр.характерна ______________________________ ____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Лише в 1960-х рр. цей термін був легалізований у радянській науці. Серед перших дослідників були А. Алексєєв, Ю. Вооглайд, Ю. Воронцов, Г. Колосов, Л. Петров та ін.
У радянські часи дослідження масової комунікації розглядають з погляду ____________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Лише наприкінці 1970-х рр.у Москів виходить книга професора Ю.П. Буданцев «В контексті життя»_________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
З розпадом Радянського союзу в Україні почала формуватися наукова масово-комунікологічна школа.
Всерелині 1990-х рр.у Львові виходить навчальний посібник О.Д. Кузнецової «Основи масової комунікації», в якій вперше ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
На сучасному етапі розвитку дослідженню проблем масової комунікації приділяють увагу такі вчені як Почепцов Г.Г, Різун В.В. та ін. __________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|