Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Abstract

In the countries of the catching-up development, including Russia, production of knowledge is quite often replaced by production of simulacra of knowledge. Many scholars of systems of vocational education as well as some number of academic degrees seekers are focused on receiving not real knowledge, but diplomas (certificates) which aren't supported with sufficient knowledge and skills. Two main spheres of simulacra production are located in higher and postgraduate education. Development of production of simulacra of knowledge conducts to strengthening of social and economics inequalities and leads to gradual degradation at first education systems, and then and societies as a whole. The wide circulation of "purchase" of diplomas conducts to their devaluation: those people, whose diplomas correspond to their knowledge, are compelled to reduce the claims. It is shown in the article that development of production of simulacra of knowledge conducts to strengthening of social and economics inequalities and degradation of society, which is true for any historical period.

Example of degradation of society under the influence of replacement of production of knowledge with production of simulacra of knowledge is development of examination system in the medieval countries of a Confucian civilization. The Chinese examination system at first functioned as the effective social elevator, but by modern times degenerated in system of self-reproduction of bureaucracy, slowly and partially updated by natives of well-founded social groups.

Keywords: simulacra, knowledge brokers, social inequality, andragogy education, additional vocational education, corruption, the shadow economic relations, examination system, catching up development.




Переглядів: 259

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Abstract | The Concept of Social Liberalism on the 'Market of Ideas' of Contemporary Russia

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.