Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Безпека у надзвичайних ситуаціях

Проаналізувати причини займань та пожеж, що можуть статися під час експлуатації устаткування (довготривалі перевантаження електромереж, короткі замикання, значні перехідні опори, іскроутворення, наявність джерел відкритого вогню, застосування нагрівальних приладів, поява та накопичення статичних зарядів і т. д.) з урахуванням вимог ДСТУ 3273-95, ДСТУ 2156-93, ДСТУ 2960-94. Необхідно вказати місце, горючий матеріал, окисник, можливе джерело запалювання в межах дільниці. Дати оцінку пожежо і вибухонебезпечності об'єкта і визначити його категорію. Одержані дані оформити у вигляді таблиці 3.3.

Використовуючи НАПБ Б.03.002-2007 встановлюється категорія пожежо- i вибухонебезпечності виробництва і ступінь вогнестійкості будинку за ДБН В.1.1.7-2002. Визначається клас пожежонебезпеки приміщення за НПАОП 40.1-1.01-97. Вказується, чи відповідає ступінь вогнестійкості будинку, де розташовується приміщення, пожежовибухонебезпеки виробництва. Виявляються можливі причини пожежі, системи запобігання пожежі i вибуху та ліквідації наслідків пожеж та вибухів.

Таблиця 3.3 - Показники пожежо– і вибухонебезпеки речовин та матеріалів для данного приміщення.

Речовини , що мають обіг у виробництві   Агрегатний стан речовин у норм. умовах Горючість, займистість Показники пожежо– і вибухонебезпеки, оС Межа запалення Вибухонебезпечні суміші з повітрям Вогнегасні засоби Категорія приміщення за НАПБ Б.03.002-2007 Клас приміщення /зона/ і зовнішніх установок згідно з ПБЕ Категорія об’єкта і тип зони захисту щодо влаштуванню блискавко захисту згідно зі СН 305–77
Температура спалаху Температура займання Температура самозаймання % об’ємних мг/м3 Категорія Група
                           
                             

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА




Переглядів: 274

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Запропоновані інженерні рішення щодо поліпшення умов праці | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.