Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОДАТОК Б

ОЦІНКА ФАКТОРІВ ВИРОБНИЧОГО СЕРЕДОВИЩА

І ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ

 

  Чинники виробничого середовища і трудового процесу Значення фактора (ГДК, ГДР) 3 клас – небезпечні та шкідливі умови, характер праці Тривалість дії фактора, % за зміну
Допуст. Факт. 1 ст 2 ст 3 ст
1. Шкiдливi хiмiчнi речовини: а) 1 клас небезпеки б) 2 клас небезпеки в) 3-4 клас небезпеки            
           
           
2. Шум            
3. Ультразвук            
4. Неіонізуючі: випромінювання а) промислової частоти б) радіотехнічних діапазонів            
           
5. Рентгенівське випромінювання            
6. Мікроклімат: а) температура повітря б) швидкість руху повітря в) відносна вологість            
           
           
7. Освітлення: а) природне б) штучне            
           
8. Важкість праці: а) дрібні стереотипні рухи кистей і пальців рук, кількість за зміну б) робоча поза в) нахил тулуба г) переміщення в просторі            
           
           

 

 

10. Напруженiсть працi: а) увага: тривалiсть зосередження, (% до тривалостi ) цiльнiсть сигналiв, у середньому за годину б) напруженiсть аналiзаторних функцiй: зiр слух (за виробничої потреби сприйняття мови або диференцiювання сигналiв) в) емоцiйна та iнтелектуальна напруженiсть г) одноманiтнiсть кiлькiсть елементiв у багаторазових повторювальних операцiях: тривалiсть виконання повторюваних операцiй час спостереження за ходом виробничого процесу без активних дiй            
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
11. Змінність            
Кількість чинників            

 

Гігієнічна оцінка умов праці________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________

 




Переглядів: 274

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розміщення робочих місць | Вказівки до складання карти умов праці на робочому місці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.