Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття 5.

Психологічна надійність людини та її роль у забезпеченні безпеки.

 

Мета заняття:

Обговорити зі студентами соціальні небезпеки.особливості поведінки людей, встановити психотипи студентів групи за реакцією на небезпеку.

Структура заняття:

1. Обговорення та контроль засвоєння теоретичного та практичного матеріалу з теми практичного заняття.

2. Заслуховування, обговорення індивідуальних доповідей студентів.

Теоретичні передумови до виконання роботи:Лекція №6.

ПЛАН

Психологічна надійність людини та її роль у забезпеченні безпеки.

1. Захисні властивості людського організму.

2. Види поведінки людини та її психічна діяльність: психічні процеси, стани, властивості

3. Поняття про психоемоційні напруження (стрес). Фази стресу.

4. Види напруження.

5. Психотипи за реакцією людей на небезпеку.

6. Частота змін стресових станів у людей, що знаходяться в районі НС.

 

ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ

1. Поясніть різницю між алкоголізмом та пияцтвом.

2. Перерахуйте види соціальних хвороб.

3. Поясніть, чому не можна вживати наркотики.

4. Зазначте види тероризму.

5. Поясніть причини зростання проявів вандалізму.

6. Зазначте небезпечні психологічні стани.

7. Перерахуйте заходи щодо зменшення корупції.

8. Поясніть особливості впливу інформаційного чинника на здоров’я людини та безпеку суспільства.

9. Розкрийте зміст поняття «Маніпуляція свідомістю.»

10. Проаналізуйте поняття натовпу та різновиди натовпу

11. Зазначте психотипи за реакцією людей на небезпеку.

12. Проаналізуйте фактори, що стійко або тимчасово підвищують індивідуальну імовірність наразитись на небезпеку.

Вимоги до оформлення практичної роботи:

Завдання оформлюються на стандартних аркушах А-4 та містять:

- конспект лекцій та додаткового матеріалу.

-

Порядок зарахування практичної роботи:

Результати індивідуальної роботи студентів з теми обговорюються та виставляються в балах.

 

Список літератури:

1. Желібо Є. П., Заверуха Н. М., Зацарний В. В. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти України I-IV рівнів акредитації/ за ред. /Є. П. Желібо- К.: "Каравела", 2004. – 328 с.

2. Джигирей В.С., Жидецький В.Ц. Безпека життєдіяльності. - Підручник .-Львів:Афіша,2001.-256 с.

3. Яким Р.С. Безпека життєдіяльності людини Навч. посіб. – Львів: Видавництво "Бескид Біт", 2005.– 304 с.

4. Ярошевська В.М., Ярошевський М.М., Москальов І.В. Безпека життєдіяльності. – К.: НМЦ, 1997. – 292 с

5. Про охорону здоров'я: Закон України. – К., 1992.-46с. //www.rada.kiev.ua .

 

Практичне заняття 6.




Переглядів: 635

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення характеристик вражаючих факторів при аваріях з викидом НХР | Методичні підходи до визначення ризику.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.