МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ1.Розкрийте механізм щодо відшкодування збитків постраждалим. 2. Поясніть порядок надання фінансової допомоги. 3. Перерахуйте компенсаційні та регламентні норми, які застосовуються в умовах НС. 4. Зазначте порядок підготовки матеріалів, на підставі яких надається експертний висновок щодо рівня НС. 5. Розкрийте мету і загальну характеристику рятувальних та інших невідкладних робіт. 6.Розкрийте порядок здійснення карантинних та інших санітарно-протиепідемічних заходів 7.Зазначте технічні засоби і способи проведення дезактивації, дегазації та дезінфекції території, техніки, транспорту, будівель, приміщень, одягу. 8.Перерахуйте дезактивуючи, дегазуючи та дезінфікуючи розчини. 9.Зазначте порядок і строки проведення страхових виплат. Вимоги до оформлення практичної роботи: Завдання оформлюються на стандартних аркушах А-4 та містять: - конспект додаткового матеріалу. Порядок зарахування практичної роботи: Результати індивідуальної роботи студентів з теми обговорюються та виставляються в балах. Список літератури: 1. Желібо Є. П., Заверуха Н. М., Зацарний В. В. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти України I-IV рівнів акредитації/ за ред. /Є. П. Желібо- К.: "Каравела", 2004. – 328 с. 2. Яким Р.С. Безпека життєдіяльності людини Навч. посіб. – Львів: Видавництво "Бескид Біт", 2005.– 304 с. 3. Про цивільну оборону України: Закон України від 3 лютого 1993 р. – К., 1993. http:Верховна Рада УкраїниВерховна Рада УкраїниВерховна Рада УкраїниВерховна Рада УкраїниВерховна Рада України//www.rada.kiev.ua . 4. Закон України “ Про державний матеріальний резерв” від 24.01.97 № 51/97-ВР (Із зм. І доп., внесеними Законами України від 18.11.97 № 642/97-ВР, від 16.07.99 №988-XIV,від 11.05.00 №1709-III) 5. Постанова КМ України “ Про розбронювання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву та створення запасів матеріально-технічних ресурсів для виконання першочергових робіт під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій ” від 15.04.97 року №338-027. 6. Закон України “ Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру ”. – К.Урядовий кур’єр, 16.09.2000. - №149.
|
||||||||
|