Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток 2

Таблиця 2.1. Ступінь ураження незахищених людей ударною хвилею

Ф , кПа Ступінь ураження
>100 Смертельні (незворотні)
60-100 Важкі ураження (контузії)
40-60 Середні ураження (кровотечі, вивихи, струси мозку)
10-40 Легкі ураження (забиті місця, втрата слуху)
<10 Безпечна відстань

Таблиця 2.2. Ступені руйнувань об'єктів в залежності від величини надлишкового тиску ф ударної хвилі, кПа

Найменування елементів об'єкту Ступінь руйнування
сильне середнє слабке
Будинок з металевим каркасом 50-30 30-20 20-10
Цегляні будинки 30-20 20-12 12-8
Дерев’яні будинки 30-20 20-10
Цистерни з/д 90-60 60-40 40-20
Вантажна машина >50 50-40 40-20
ЛЕП 120-80 70-50 40-20
Трубопроводи наземні >130 130-50 50-20
- на естакаді 50-40 40-30 30-20
Резервуари ГЗМ наземні 100-50 50-30 30-10
- підземні 200-100 100-50 50-30
ТЕС 25-20 20-15 15-10
Водонапірна башта 60-40 40-20 20-10

Примітка: При цьому слід враховувати ступені руйнувань:

повне руйнування – руйнування й обвали всіх елементів будинків, включаючи підвальні приміщення, ураження людей, що знаходяться в них. Збиток складає більше 70 % (більше 70 % від балансової вартості будівель, споруд, комунікацій), подальше їхнє використання неможливе. Відновлення можливе тільки шляхом нового будівництва;

сильне руйнування – руйнування частини стін і перекриттів верхніх поверхів, утворення тріщин у стінах, деформація перекриттів нижніх поверхів, ураження великої кількості людей, що знаходяться в них. Збиток складає 50 % від вартості основних виробничих фондів (балансової вартості будівель, споруд, комунікацій); можливе обмежене використання потужностей, що збереглися. Відновлення можливе через проведення капітального ремонту;

середнє руйнування – руйнування другорядних елементів, утворення тріщин у стінах. Перекриття, як правило, не завалені, підвальні приміщення збереглися, ураження людей уламками конструкцій. Збиток – 40 % від вартості основних виробничих фондів (балансової вартості будівель, споруд, комунікацій). Промислове устаткування, техніка, транспортні засоби відновлюються в процесі середнього ремонту, а будівлі і споруди – після капітального ремонту;

слабке руйнування – руйнування віконних і дверних прорізів та перегородок. Можливе враження людей уламками конструкцій. Підвали і нижні поверхи цілком зберігаються і придатні для тимчасового використання після поточного ремонту. Збиток складає до 10 % вартості основних продуктивних фондів (балансової вартості будівель і споруд). Відновлення можливе через середній чи поточний ремонт.

Таблиця 2.3.Характеристики деяких ГПС і ППС

Речовина Формула Молярна маса, г/моль Теплота пожежі Q0кДж/м2 ×с
Ацетон С3Н6О
Ацетилен С2Н2 -
Бензол С6Н6
Бензин (октан) С8Н18 1780…2200
Метан СН4
Пропан C3H8
Метиловий спирт СН3ОН 1780…2200
Етиловий спирт С2Н5ОН 8200…10000
Мазут - -
Деревина - -
Пиломатеріали - -

Таблиця 2.4. Граничні значення інтенсивності теплового випромінювання для людини

Граничне значення І, кДж/м2×c Час
до початку больових відчуттів, c до появи опіків (почервоніння, пухирів ), c
2,5 4,3
8,5
10,5
13,5
4,2 15…20
2,5
1,5 Тривалий період (1…2 години)
1,25 Безпечний І*

Таблиця 2.5. Граничні значення теплового імпульсу, що не приводять до займання або стійкого горіння різноманітних матеріалів

Найменування матеріалів Тепловий імпульс, кДж/м2    
Займання,обвуглювання Стійке горіння
Папір газетний - 130-170
Папір, білий 340-420 630-750
Сухе сіно, солома, стружка 340-500 710-840
Хвоя,опале листя 420-590 750-1100
Бавовняно-паперова тканина: темна кольору хакі світла 250-420 340-590 500-750 590-670 670-1000 840-1500
Резина автомобільна 250-420 630-840
Брезент наметочний 420-500 630-840
Брезент білого кольору
Дерматин 200-340 420-690
Дошки соснові (сухі, не пофарбовані)   500-670   1700-2100
Дошки пофарбовані в білий колір 1700-1900 4200-6300
Дошки темного кольору 250-420 840-1200
Крівля м’яка (толь, руберойд) 590-840 1000-1700
Черепиця червона(оплавлення) 840-1700 -

Примітка: зовнішня межа осередку виникнення пожеж за величиною теплового імпульсу складає 100…200 кДж/м2.

Таблиця 2.6.Швидкість перенесення переднього фронту забруднення в залежності від швидкості вітру та СВСП, км/год

СВСП Швидкість вітру, м/с
   
Інверсія - -        
Ізотермія
Конвекція - - -      

Таблиця 2.7. Значення токсодоз в зоні задимлення

  НХР Токсична доза, мгхв/л
Смертельна Dсм ПороговаDпор
Аміак
Двуоксид хлору 0,6 0,06
Окcидвуглецю
Оксид азоту 1,5
Сірчаний ангідрид 1,8
Синільна кислота 0,2
Фосген 6,2
Фурфурол 22,5 1,5
Фенол 22,5 1,5
Формалін 22,5 1,5
Хлор 6,0 0,6




Переглядів: 247

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток 1 | Додаток 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.