Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Первага товарів за рахунок додаткових споживчих властивостей, які мали прихований характер. Який це рівень якості?

а) перший рівень;

б) другий рівень;

в) третій рівень;

г) четвертий рівень.

31. Крива життєвого циклу товару, яка описує популярний продукт, що з’являється на ринку зі стабільним збутом протягом тривалого часу це…

а) традиційна крива;

б) класична крива;

в) крива захоплення;

г) довгострокове захоплення.

 

Ви купили газету. До якого виду товару Ви її віднесете?

а) товар особистого споживання;

б) товар масового попиту;

в) товар пасивного попиту;

г) послуга.

 

33. До матеріально-технічних можливостей виробника при плануванні асортименту відносять:

а) фінанси підприємства;

б) мотивація покупців;

в) ціни конкурентів;

г) всі варіанти правильні.

 

34. Ступінь близькості між товарами різних асортиментних груп з точки зору їх кінцевого використання це…

а) широта асортименту;

б) глибина асортименту;

в) гармонійність асортименту;

г) насиченість асортименту.

 

35. Товари, які покупець у процесі вибору і купівлі зрівнює за показниками якості, ціни, зовнішнього оформлення є товарами:

а) щоденного попиту;

б) попереднього попиту;

в) особливого попиту;

г) пасивного попиту.

 

Поглиблення асортименту, збільшення гармонійності товарів. Який це спосіб розширення асортименту?

а) нарощування;

б) насичення;

в) латеральної диверсифікації;

г) всі варіанти правильні.

 

37. Товари, про які споживач не знає, або не задумується про їх купівлю, є товарами…

а) попереднього попиту;

б) особливого попиту;

в) пасивного попиту;

г) масового попиту.

 

38. Кількість видів товару це…

а) широта асортименту;

б) глибина асортименту;

в) гармонійність асортименту;

г) насиченість асортименту.

 

39. Товари з унікальними характеристиками є товарами…

а) попереднього попиту;

б) особливого попиту;

в) пасивного попиту;

г) масового попиту.

 

Пропозиція на ринку високоякісних товарів, цілком нових, модних. Який це спосіб нарощування асортименту?

а) нарощування униз;

б) нарощування уверх;

в) двостороннє нарощування;

г) тристороннє нарощування.

 

Яка маркетингова стратегія на стадії зрілості і спаду продажу товару передбачає використання нових форм зниження цін, використання нових форм реклами, активне стимулювання збуту?

а) модифікація ринку;

б) модифікація товару;

в) модифікація маркетингових засобів;

г) всі варіанти правильні.

 

Доповнення асортиментної політики новими послугами. Яка це маркетиенгова стратегія розширення асортименту?

а) стратегія горизонтальної диверсифікації;

б) стратегія вертикальної диверсифікації;

в) стратегія латеральної диверсифікації;

г) стратегія двостороннього нарощування.

 




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що означає ISO (ІСО) ? | Корпорація “Ксерокс” випустила копіювальні апарати менших розмірів. Які маркетингові дії щодо нарощування асортименту прийнято?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.