МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Первага товарів за рахунок додаткових споживчих властивостей, які мали прихований характер. Який це рівень якості?а) перший рівень; б) другий рівень; в) третій рівень; г) четвертий рівень. 31. Крива життєвого циклу товару, яка описує популярний продукт, що з’являється на ринку зі стабільним збутом протягом тривалого часу це… а) традиційна крива; б) класична крива; в) крива захоплення; г) довгострокове захоплення.
Ви купили газету. До якого виду товару Ви її віднесете? а) товар особистого споживання; б) товар масового попиту; в) товар пасивного попиту; г) послуга.
33. До матеріально-технічних можливостей виробника при плануванні асортименту відносять: а) фінанси підприємства; б) мотивація покупців; в) ціни конкурентів; г) всі варіанти правильні.
34. Ступінь близькості між товарами різних асортиментних груп з точки зору їх кінцевого використання це… а) широта асортименту; б) глибина асортименту; в) гармонійність асортименту; г) насиченість асортименту.
35. Товари, які покупець у процесі вибору і купівлі зрівнює за показниками якості, ціни, зовнішнього оформлення є товарами: а) щоденного попиту; б) попереднього попиту; в) особливого попиту; г) пасивного попиту.
Поглиблення асортименту, збільшення гармонійності товарів. Який це спосіб розширення асортименту? а) нарощування; б) насичення; в) латеральної диверсифікації; г) всі варіанти правильні.
37. Товари, про які споживач не знає, або не задумується про їх купівлю, є товарами… а) попереднього попиту; б) особливого попиту; в) пасивного попиту; г) масового попиту.
38. Кількість видів товару це… а) широта асортименту; б) глибина асортименту; в) гармонійність асортименту; г) насиченість асортименту.
39. Товари з унікальними характеристиками є товарами… а) попереднього попиту; б) особливого попиту; в) пасивного попиту; г) масового попиту.
Пропозиція на ринку високоякісних товарів, цілком нових, модних. Який це спосіб нарощування асортименту? а) нарощування униз; б) нарощування уверх; в) двостороннє нарощування; г) тристороннє нарощування.
Яка маркетингова стратегія на стадії зрілості і спаду продажу товару передбачає використання нових форм зниження цін, використання нових форм реклами, активне стимулювання збуту? а) модифікація ринку; б) модифікація товару; в) модифікація маркетингових засобів; г) всі варіанти правильні.
Доповнення асортиментної політики новими послугами. Яка це маркетиенгова стратегія розширення асортименту? а) стратегія горизонтальної диверсифікації; б) стратегія вертикальної диверсифікації; в) стратегія латеральної диверсифікації; г) стратегія двостороннього нарощування.
|
||||||||
|