МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток IV
Римські цифри Римські цифри зображуються основними знаками: I, V, X, L, C, D і M, які відповідають наступним натуральним числам: I – 1, V – 5, X – 10, L – 50, C – 100, D – 500 і M – 1000. За допомогою основних знаків записуються всі натуральні числа. Для визначення натурального числа слід просумувати значення всіх римських цифр, записаних у числі. Але якщо перед більшою за значенням цифрою стоїть менша, то від цифри більшого значення слід відняти цифру меншого значення, наприклад: XVII = 10 + 5 + 1 + 1 = 17; XCIII = (100 - 10) + 1 + 1 + 1 = 93. Приклади: I= 1; II=2; III=3; IV=4; V=5; VI=6; VII=7; VIII=8; IX=9; X=10; XIV=14; XXVI=26; XL=40; LX=60; XCIX=99; CCCII=302; VD=495; IIM= 998; MCMXCVIII=1998.
Додаток V Основні надписи для змісту пояснювальної записки Рисунок 1
Графа 1 – тема проекту; графа 2 – позначення документа; графа 3 – порядковий номер аркуша (на документах, які складаються з одного аркуша, - не заповнюється); графа 4 – загальна кількість аркушів документа (заповнюється на першому аркуші); графа 5 – скорочена назва технікуму і шифр групи; графа “Розробив” – заповнюється студентом; графа “Перевірив” (Перевір.) – заповнюється керівником проекту; графа “Рецензент” – заповнюється особою, що рецензує проект; графа 6 – прізвища осіб, які підписують проект; графа 7 – підписи згаданих вище осіб; графа 8 – дата підпису документа. Рисунок 2
Графа 1 – позначення документа; графа 2 – порядковий номер аркуша (на документах, які складаються з одного аркуша, не заповнюється). Приклад оформлення штампів
Рисунок 1
Рисунок 2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|