МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перелік використаних джерел слід розміщувати одним із наступних способів:§ у порядку появи посилань у тексті; § в алфавітному порядку прізвищ перших авторів або заголовків; § у хронологічному порядку. Основна вимога до укладання переліку використаних джерел - однотипне оформлення й дотримання чинного державного стандарту на бібліографічний опис творів друку. Порядкові номери описів першоджерел у переліку є номерами посилань на джерела в основному тексті реферату. Усі джерела в переліку посилань подаються мовою оригіналу. ТИПОВІ ПОМИЛКИ ПРИ НАПИСАННІ НАУКОВОГО РЕФЕРАТУ При написанні наукового реферату аспірантам слід бути більш уважнішими, щоб не допустити помилок, які можуть вплинути на оцінку. Однією з розповсюджених помилок при написанні реферату є невірне розуміння змісту творчої самостійної роботи, коли все зводиться до переписування 2-3 джерел. Щоб робота не була плагіатом, теоретичні положення слід давати з посиланням на джерело. Адже написання реферату передбачає більш глибоке дослідження обраної теми, ніж вона вивчається в лекційному курсі. Існує ряд інших типових помилок, до яких можна віднести: ü зміст викладеного матеріалу не відповідає плану реферату; ü визначені розділи не відображають тему реферату; ü мета дослідження не пов’язана з темою та не розкриває специфіки об’єкта і предмета дослідження; ü поставлені завдання зовсім або частково не розкриті; ü не проведений глибокий, всебічний аналіз джерел, а також сучасної наукової літератури за темою дослідження; ü аналітичний огляд вітчизняних і зарубіжних видань з теми реферату має форму анотованого списку і не розкриває змісту дослідження проблеми; ü висновки не відповідають поставленим меті і завданням; ü висновки та рекомендації не пов’язані з текстом реферату; ü у роботі немає посилань або вказані не ті, з яких використано матеріал; ü бібліографічний опис джерел у списку використаних джерел наведено в довільній формі, без дотримання вимог державного стандарту; ü обсяг та оформлення реферату не відповідають вимогам, він виконаний неохайно та містить багато помилок.
Реєстрація наукового реферату. Виконаний і відповідно оформлений реферат аспірант подає на кафедру, реєструючи його попередньо у відповідальної за це особи (лаборанта кафедри). Далі робота передається науковому керівнику, який готує «Рецензію на науковий реферат» (див. дод. 5), зазначаючи його теоретичний рівень, глибину проведених досліджень, доцільність і обґрунтованість положень.
|
||||||||
|