МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРАКТИЧНА РОБОТА №4Тема: Побудова таблиць і діаграм. Мета: уміти створювати у текстовому документі таблиці та діаграми. Хід роботи: 1. Запустіть текстовий редактор. Створіть новий текстовий документ, натисніть 5-6 разів на клавіатурі вводу і перемістіть назад на початок сторінки. 2. Введіть заголовок таблиці: Таблиця 1. Наші нові ціни. Заголовок вирівняйте до правого краю і перейдіть на новий рядок. 3. Вставте таблицю. Таблиця – Вставити таблицю – Задайте кількість рядків і стовпців – ОК. 4. Введіть дані у таблицю і відцентруйте їх. Увівши дані, відокремте усю таблицю і натисніть відповідну кнопку на панелі форматування. 5. Вставте діаграму. Зробіть відстань від таблиці, клацнувши під нею. Виберіть усю таблицю(але без заголовка) і виконайте такі команди: вставити – рисунок – діаграма. Закрийте вікно електронної таблиці. Якщо потрібно, змініть розміри чи перемістіть діаграму методом перетягування.
6. Для розв’язування задачі 2 нарисуйте з потрібною кількістю стовпців і рядків Тип лінії – подвійна, товщина – 1мм, колір – зелений тощо. 7. Введіть дані у таблицю і відцентруйте їх. 8. Відцентруйте дані по вертикалі. 9. Вставте діаграму для таблиці 2. Створіть наступні діаграми.
10. Введіть заголовок третьої таблиці: Таблиця 3. Мої друзі. Перейдіть на новий рядок. 11. Введіть текст для таблиці 3. Текст треба вводити, наприклад, так(дані вводьте свої): Прізвище,Ім’я, Місто, Адреса, Телефон. Гнатик, Богдан, Львів, Наукова 66/22, 643455 Фаст і т.д. 12. Перетворіть текст у таблицю. Виокремте введений текст і виконайте відповідну команду з меню. Отримаєте діалогове вікно, де потрібно ввімкнути опцію інше і ввести розпізнавач – кому, у відповідне поле. Якщо перетворення в таблицю відбулося неправильно, виконайте зворотне перетворення, виясніть причину помилки(може неправильно зазначено розподілювач), виберіть текст і повторіть спробу. 13. Першу таблицю від форматуйте командами Автоформат. Перегляньте існуючі стандартні формати і виберіть, який вам більше до вподоби. Назву вибраного формату занотуйте у звіт. 14. У другій таблиці заголовки стовбців затіньте, а клітинки з даними зробіть жовтими. Виокремте перший рядок, з’явиться вкладка «Конструктор» - функціональні клавіші «Стиль таблиць» - Затінення. Потім виберіть там же Межі – Межі та тіні. Виберіть тип узору (тінь)20%. Виокремте рядки з даними і залийте їх жовтим кольором. 15. Натисніть на таблицю, з’явиться вкладка «Конструктор» - функціональні клавіші «Стилі таблиць» - Межі – Межі та тіні – Сторінка – Стиль, та виберіть подвійний тип ліній, потрійні чи товсті і задайте їм товщину. 16. Третю таблицю відформатуйте на свій смак.
17. Видаліть стовбець з назвою Курсове проектування. 18. Для цього спочатку домалюйте вертикальні лінії, щоб можна було виділити стовбець. Вкладка «Макет» - функціональні клавіші «Строки і стовбці». 19. Аналогічно видаліть стовбець з назвою лабораторні заняття, семінарські заняття. 20. Домалюйте у кінці таблиці стовбець, занесіть туди дані: Екзамени ,В-31,1. 21. Замалюйте стовбець Лекції в червоний колір, практичні завдання в голубий, години В-21 у жовтий, В-33 у зелений. Весь інший текст зробіть іншого кольору. 22. Скопіюйте дану таблицю, та виконайте її в авто форматі. 23. Виконайте попередній перегляд. 24. Закінчіть роботу. Продемонструйте таблиці. Здайте звіти. Контрольні питання: 1. Які типи діаграм ви знаєте? 2. Які є способи створення таблиць? 3. Як змінити розташування меж клітинок? 4. Як об’єднати клітинки в одну? 5. Як вирівняти дані в клітинках? 6. Як змінити ширину і колір рамок таблиці? 7. Як створити таблицю методом перетворення тексту в таблицю? 8. Як затінити клітинки? 9. Як сторінку з таблицею помістити в рамку-рисунок? 10. Як вставити в текст діаграму для заданої таблиці? 11. Що таке розподілювач у тексті?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|