МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практична робота №6Тема:Розмітка сторінки. Колонки, колонтитули, нумерація, розділи. Мета: Навчитись створювати колонки, колонтитули, нумерацію, розділи, розмітку сторінки. Хід роботи: 1. Відкрийте створені вами на попередніх роботах документи, згорніть кожен з вікон на панелі задач. 2. Створіть ще один текстовий документ під назвою «Звіт», в який скопіюйте всі створені по порядку текстові документи. Вставте їх різними розділами. Вставка / Розлив / Новий розділ / спочатку на поточній сторінці для другого розділу на наступній сторінці. Вставка / Розлив / Новий розділ / На поточній сторінці. 3. Створіть новий розділ в кінці останнього вставленого документа на поточній сторінці. 4. Створіть три колонки: в першу з яких занесіть Ваше прізвище, Ім’я, По-батькові; в другу номер групи; в третю – Ваш адрес. 5. В кінці вставте новий розділ на поточній сторінці та створіть три дві колонки в який помістіть перший та другий абзац «Мети та завдання практики» відповідно. 6. Створіть нову колонку (третю) в яку вставте третій абзац «Мети та завдання практики» 7. Стилі. Присвоюйте кожному абзацу інший стиль. 8. Створіть власний стиль абзацу. 9. Застосуйте даний стиль до розділу3 для вашого створеного документу. 10. Створіть власний стиль абзацу. 11. Застосуйте стиль символу до другого абзацу третього розділу. 12. Змініть власний стиль абзацу. 13. Перший розділ розбийте на дві колонки. 14. Вставте розрив сторінки в кінці першого розділу. 15. Пронумеруйте сторінки. Попробуйте поставити в різних позиціях нумерацію. 16. Вставте верхній «Навчальна практика» та нижні колонтитули «створення документів в текстових редакторах».
|
||||||||
|