Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток Е.

Зразок

Індивідуального плану роботи студента-практиканта

 

№№ Зміст роботи Строки виконання Відмітка про виконання
1. Організаційна робота
       
2. Навчально-методична робота
       
3. Психодіагностична робота
       
4. Просвітницька та консультативна робота
       
5. Виховна робота
       

 


Додаток Ж

Схема звіту студента-практиканта

 

1. Час та місце проходження психолого-педагогічної практики.

2. З якою учбово-методичною документацією ознайомився.

3. Відвідування уроків вчителів та студентів-практикантів (кількість, з яких навчальних дисциплін).

4. Виховна робота, проведена студентом.

5. Інша робота студента-практиканта по запиту школі (допомога шкільному психологу, класному керівнику тощо).

6. Участь у навчально-методичній роботі (участь в роботі педагогічної ради, засіданнях методичних об’єднань тощо).

7. Психодіагностична, просвітницька та консультативна робота проведена під час психолого-педагогічної практики.

8. Результати практики.

9. Утруднення в роботі практиканта.

10. Побажання та пропозиції щодо покращення практики.


ДЛЯ НОТАТОК
Навчальне видання

 

Укладачі:

Волкова Оксана Георгіївна

Нестеренко Маргарита Олексіївна

Скрипник Надія Григорівна

Методичні рекомендації до психолого-педагогічної практики для студентів ІV курсу факультету заочного навчання зі спеціальності «психологія»

(освітньо-кваліфікаційний рівень - бакалавр)

 

Відповідальний за випуск:Хомуленко Т.Б.

Комп‘ютерна верстка: Скрипник Н.Г.

Коректор: Скрипник Н.Г.

 

Підписано до друку Формат 60х80 1/16 Папір офсетний.

Гарнітура Times New Roman. Друк офсетний. Ум.-друк. арк. 1,6

Обл. – вид. арк.. Зам № Тираж 100 прим. Ціна договірна

 

 

Надруковано Копіцентр “У Градусника”

ФОП Ниценко А.А. Свідотство серія В00 № 966600

м. Харків, вул. Сумська, 4, оф. 8.




Переглядів: 585

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестовий матеріал методики | ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.