Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теорії і типи покупців.

Одним з таких методів є типологія споживачів.. Якщо сегментація має на меті виявити відмінності в поведінці споживачів за окремими ознаками, то типологія покликана виявити приховані подібності в споживчу поведінку і згрупувати їх за найбільш істотним ознаками. Найбільш поширеною є типологія споживачів з урахуванням соціально-економічних і демографічних характеристик (дохід, умови та місце проживання, склад сімї, стать, вік, заняття). Наприклад, за рівнем доходу і громадському статусу можна виділити групи споживачів вищого, середнього і нижчого класів, розділивши їх на підкласи.

Поряд з цим дедалі більшого розвитку набуває так звана емпірична типологія на основі психографічного аналізу поведінки споживача (інтереси, хобі, консервативність і прогресивність по відношенню до нововведень, уявлення про життєві цінності).

По готовності до апробування нових товарів людей ділять на новаторів - схильних до ризику (перші 2,5% покупців) ранніх послідовників - сприймають нові ідеї досить рано, хоча і з обережністю (13,5%), ранній більшість - обачних (34%) , запізніле більшість - скептично налаштованих (34%), які відстають - повязаних з традиціями, з підозрою ставляться до змін, що спілкуються з іншими прихильниками традицій і сприймають новинку тільки тому, що вона встигла вже в якійсь мірі стати традицією (16%).

За уявленнями про життєві цінності споживачі, що мають навіть схожі соціально-економічні та демографічні характеристики, можуть бути представлені як «модники», «прагмати», «естети», «максималісти», «технарі».

По відношенню споживачів до одягу і окремим її споживчими властивостями латвійські вчені виділяють 5 типів споживачів: 1) авангардні споживачі (9%) велике значення надають зовнішньому вигляду і прагнуть купувати нові предмети одягу відповідно до напрямків моди; 2) престижні споживачі (12%) прагнуть модно одягатися, орієнтуючись на вироби, що мають фірмовий знак як гарантію відповідності моді; 3) помірні споживачі (37%) орієнтуються на якість і прагнуть дотримуватися моди, але менше, ніж перший і другий; 4) практичні споживачі (29%) високо цінують споживчі властивості одягу (добротність, міцність, зручність у носінні, практичність), відповідність моді не грає для них великої ролі; 5) байдужі до моди споживачі (13%) цінують універсальність одягу, моду в розрахунок не беруть. Дана типологія важлива у звязку з тим, що продукція легкої промисловості складає 45% загального обсягу споживаних населенням непродовольчих товарів.




Переглядів: 417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ієрархія потреб А. Маслоу, необхідність її використання в маркетингової діяльності. | Чинники, що впливають на поведінку покупця.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.