Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види маркетингу

Залежно від маркетингової діяльності розрізняють маркетинг ТКС та маркетинг ТПП.

Ознаки

  ТКС ТПП
Товар Прейскурантна  
Просування Акцент на рекламу На особистий продаж та технічна консультація
Розподіл Через посередників Прямі канали
Відносини Не тривалі Довгострокові, партнерські
Процес прийняття Індивідуальні рішення що носять спонтанний характер Рішення приймаються колегіально та зважено

За періодом на який розроблена політика маркетингу:

- Стратегічний

- Оперативний

- Технічний

За видами попиту:

- Конверсійний – створення активного попиту із негативного

- Стимулюючий – сприяє розвитку попиту з нульового значення

- Ремаркетинг – запобігає спаданню попиту

- Демаркетинг – (треба стримати зростання попиту)запобігає зростанню попиту.

- Синхромаркетинг –згладжує сезоні скачки продажу

- Розвиваючий – перетворює потенційний на реальний

- Підтримуючий – зменшує небажаний попит.

- Протидіючий

 

13.03.15

Тема2: Ринки та поведінка на їх покупців

План

1. Маркетингове середовище підприємства.

2. Характеристика споживчого ринку.

3. Характеристика ринку підприємств.

 




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття маркетингу | Маркетингове середовище підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.