Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір цільових ринків

Сегментація ринку – це розподіл споживачів, продукції на певні групи за певними ознаками.

Ринок ТКС (товарів кінцевого споживання) сегментують за такими ознаками:

- За географічним принципом

- За демографічним принципом

- За соціально-економічним принципом

- За психологічним принципом

- За споживчим принципом

Ринок ТПП (товарів промислового призначеннями) за такими ознаками:

- За географічним принципом

- За галузевим принципом

- За принципом функціонального призначення продукції

- За вагомістю покупців продукції

- За формою власності

Існують три основні стратегії охоплення ринку:

1. Стратегія масового маркетингу. Передбачає охоплення всього ринку.

2. Стратегія цільового маркетингу (концентрованого). Коли підприємство орієнтується на вузьку специфічну групу споживачів.

3. Стратегія диференційованого маркетингу. Передбачає охоплення декількох сегментів ринку та розробку для кожного із них окремого комплексу маркетингу.

 

Дата: 27.03.15

Тема: Маркетингова товарна політика

План

1. Класифікація товарів та асортиментна політика, асортимент

2. Розробка нових товарів

3. Життєвий цикл товарів

4. Конкуренто-спроможність товару

5. Товарні знаки й упаковка

6. Сервіс у системі товарної політики

 

Класифікація товарів та асортиментна політика, асортимент

Товар як комплексне поняття розглядають на чотирьох рівнях:

1) Товар за задумом.

2) Товар у реальному виконані.

3) Товар із підкріпленням.

4) Майбутній товар.

Товарний асортимент – це сукупність асортиментних груп товарів що їх пропонує підприємство. Він характеризується:

1. Ширина яка визначає кількість запропонованих асортиментних груп.

2. Глибинаяка відображає кількість позицій в кожній асортиментній групі.

3. Насиченість яка визначається загальною кількістю запропонованих товарів.

4. Зіставленість яка відображає як тісно пов’язані між собою асортименті групи з огляду на кінцеве споживання.

При формуванні товарного асортименту підприємству варто відповісти на ряд запитань:

- Скільки і яких товарів потрібно виробляти

- Які з існуючих товарів варто зняти з виробництва внаслідок їх морального старіння

- Які товари слід залишити в асортименті після їх модернізації та вдосконалення

- Які товари варто ввести у асортимент

- Що є кращим, розширити чи звузити асортимент

 




Переглядів: 241

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингові дослідження ринкових можливостей підприємств | Розробка нових товарів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.