Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Класифікація маршрутів та турів

За характером організації

Клубний – це подорож осіб, об'єднаних загальними інтересами;

Тайм-шер – відпочинок з почерговим використанням придбаної власності;

Стаціонарний – дачний туризм

Туризм самообслуговуваннязабезпечується покупкою на туристичному підприємстві.

 

Пакет послуг (турпакет) - це розроблений туроператором туристський продукт, що складається з певного набору послуг: перевезення, розміщення, харчування, екскурсій тощо. Пакет послуг на турі формується залежно від мети подорожі й потреб туристів за обраним ними виду туристського відпочинку.

Пакет-тур (або турпакет) - це комплекс послуг, надаваних у подорожі по індивідуальному або по груповому варіанті, що пропонується на широкий продаж для споживачів й у який крім транспорту входять розміщення, послуги гіда, харчування й інше обслуговування.

Фактори, що впливають на організацію турпакету:

• наявність попиту на дану подорож;

• наявність можливостей матеріальної бази, інфраструктури й послуг;

• взаємини з авіакомпаніями й іншими транспортними компаніями;

• відносини між країною відправлення й країною призначення;

• взаємини з партнерськими туристськими організаціями (постачальниками послуг);

• рівень розвитку туризму в країні призначення;

• політична стабільність у країні призначення.

При формуванні тура і його пакета можливі два варіанти роботи з туристами: а) реалізація замовлених турів; б) реалізація інклюзивів-турів.

Замовлений тур. При продажі замовлених турів формування програми й комплектування складу послуг виробляються за бажанням і при особистій участі туриста. Йому пропонують на вибір різні варіанти обслуговування по кожному з видів послуг у передбачуваному їм місці відпочинку:

• розміщення - різні за рівнем, типу й місцю розташування готелю;

• харчування - різні варіанти (повний або напівпансіон, або зовсім без харчування), шведський стіл або "Аля карт" з обслуговуванням і т.д. ;

• екскурсії, розважальні послуги та послуги дозвілля на вибір;



Интернет реклама УБС

• транспортні послуги - варіанти авіаперельоту, залізничного проїзду, оренди авто тощо;

• спортивні й курортні послуги - користування такими програмами на вибір, а також можливість тренінгу або походу;

• візові послуги, а також послуги страхування (у необхідних випадках) і т.д..

Обрані туристом послуги формуються в програму тура, розраховується ціна, що турист оплачує при придбанні пакета тура (турпутівки).

Звичайно такі замовлення формуються в агентствах і надходять потім для реалізації до туроператору. Для забезпечення якісного й оперативного виконання замовлень широко використаються комп'ютерні комунікаційні системи, користувачами яких є багато хто турагентства й операторські компанії.

Замовлений тур розширює можливості туриста по плануванню власного часу, дозволяє підібрати туристські й інші послуги у відповідності зі своїми можливостями ("по грошам") і інтересами.

Інклюзив-тур (ІT). Цей тур із твердим, заздалегідь спланованим (до контакту із клієнтом) набором послуг, зорієнтованим на певний вид відпочинку або туризму, а також на соціальний клас туристів й їхній вік.

Інклюзив-тур – основний вид індивідуального або групового тура, являє собою жорстко сплановану по маршруті, часу, строку, набору і якості послуг поїздку, що реалізується споживачеві як нероздільний на елементи товар за загальною ціною, звичайно, який включає в себе ціну як обслуговування, так і проїзду по маршруті.

Найпоширенішими інклюзивами-турами можна назвати маршрутні тури, коли на автобусі група туристів робить подорож по декількох містах і країнам. Особливості підготовки й проведення такого тура (єдина для всіх програма, строго зв'язана зі строками й графіком подорожі) не дозволяють зробити його замовленим. Інклюзивами є також круїзні тури, хобі-тури.

Склад послуг на інклюзив-турі при реалізації не змінюється. Турист вправі купити його цілком або взагалі відмовитися від нього.

Тури організуються й пропонуються на популярних маршрутах (наприклад, "Класична Італія" або "Автобусом по Європі" й ін.), у відомі місця туризму й відпочинку, що користуються стійким попитом.

Більшу частину вартості інклюзивів-турів звичайно становить оплата транспорту й розміщення, меншу - оплата харчування. Витрати на інші послуги, у тому числі екскурсійні, становлять невелику частку в загальній вартості.

Незважаючи на коливання попиту на такі тури, вони мають певні переваги для подальшого їхнього розвитку:

• у цілому комплексна поїздка коштує дешевше, ніж набір послуг, що купують окремо;

• турагентству легше радити клієнтові, який вибрати маршрут, оскільки програма й ціни послуг відомі заздалегідь;

• більше можливості показати привабливість свого продукту.

До недоліків турів відносяться:

• наявність у такому турі послуг, що не цікавлять клієнта;

• надмірна насиченість програми;

• реклама такого тура залучає не всіх споживачів, а тільки певну їхню частину.

При замовлених турах туроператору необхідно постійно тримати квоту непідтверджених місць у готелях. При продажі можуть бути різні запити. Йому доводиться працювати з туристами, розміщеними в різних готелях. Набагато простіше розмістити туристів в одному готелі й тим самим полегшити організацію їхнього обслуговування.

На туристському ринку, спостерігається помітна тенденція до збільшення частки замовлених турів у порівнянні з інклюзивами-турами.Фірми змушені враховувати психологію туристів, які завжди домагаються максимуму волі у виборі послуг. Це позначається також на еволюції, що відбувається, як інклюзивів-турів, так і замовлених турів убік скорочення в них набору послуг. До цього скорочення туристські фірми штовхають і конкурентна боротьба, і прагнення вийти на ринок із пропозицією більше низьких цін, чим у конкурентів. Фактично за рахунок виключення з комплексного обслуговування деяких послуг створюється ілюзія дешевих поїздок. Наприклад, багато фірм залишають у пропоновані ними турах тільки послуги, необхідні для одержання ІT-тарифов: переліт, розміщення в готелях по всьому маршруті й трансфер з аеропорту (вокзалу) у готель і назад. Інші необхідні послуги туристи здобувають за додаткову плату вже в ході поїздки.

Вибір форми турпродукту визначається метою та видом подорожі. Відповідно тури поділяють на рухомі, що передбачають інтенсивне пересування з максимально можливим охоплюванням об'єктів показу та стаціонарні, що передбачають більш спокійний відпочинок з обмеженими виїздами. За цим критерієм тур може формуватися в формі маршрутно-транспортного чи маршрутно-стаціонарного (рис. 3.2).

де А - місце постійного проживання туриста;

В - місце відпочинку;

С і D – екскурсійні пункти, які відвідуються під час відпочинку

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  7. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  8. Банківський кредит та його класифікація.
  9. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  10. Будівельна класифікація ґрунтів
  11. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.
  12. Будівельні лебідки, їх призначення, класифікація та конструкція.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
За ступенем організованості туризм буває: плановий, замовлений і самодіяльний (через турклуби або індивідуально). | Класифікація туристичного обслуговування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.