МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Класифікація маршрутів та турівЗа характером організації Клубний – це подорож осіб, об'єднаних загальними інтересами; Тайм-шер – відпочинок з почерговим використанням придбаної власності; Стаціонарний – дачний туризм Туризм самообслуговування – забезпечується покупкою на туристичному підприємстві.
Пакет послуг (турпакет) - це розроблений туроператором туристський продукт, що складається з певного набору послуг: перевезення, розміщення, харчування, екскурсій тощо. Пакет послуг на турі формується залежно від мети подорожі й потреб туристів за обраним ними виду туристського відпочинку. Пакет-тур (або турпакет) - це комплекс послуг, надаваних у подорожі по індивідуальному або по груповому варіанті, що пропонується на широкий продаж для споживачів й у який крім транспорту входять розміщення, послуги гіда, харчування й інше обслуговування. Фактори, що впливають на організацію турпакету: • наявність попиту на дану подорож; • наявність можливостей матеріальної бази, інфраструктури й послуг; • взаємини з авіакомпаніями й іншими транспортними компаніями; • відносини між країною відправлення й країною призначення; • взаємини з партнерськими туристськими організаціями (постачальниками послуг); • рівень розвитку туризму в країні призначення; • політична стабільність у країні призначення. При формуванні тура і його пакета можливі два варіанти роботи з туристами: а) реалізація замовлених турів; б) реалізація інклюзивів-турів. Замовлений тур. При продажі замовлених турів формування програми й комплектування складу послуг виробляються за бажанням і при особистій участі туриста. Йому пропонують на вибір різні варіанти обслуговування по кожному з видів послуг у передбачуваному їм місці відпочинку: • розміщення - різні за рівнем, типу й місцю розташування готелю; • харчування - різні варіанти (повний або напівпансіон, або зовсім без харчування), шведський стіл або "Аля карт" з обслуговуванням і т.д. ; • екскурсії, розважальні послуги та послуги дозвілля на вибір; • транспортні послуги - варіанти авіаперельоту, залізничного проїзду, оренди авто тощо; • спортивні й курортні послуги - користування такими програмами на вибір, а також можливість тренінгу або походу; • візові послуги, а також послуги страхування (у необхідних випадках) і т.д.. Обрані туристом послуги формуються в програму тура, розраховується ціна, що турист оплачує при придбанні пакета тура (турпутівки). Звичайно такі замовлення формуються в агентствах і надходять потім для реалізації до туроператору. Для забезпечення якісного й оперативного виконання замовлень широко використаються комп'ютерні комунікаційні системи, користувачами яких є багато хто турагентства й операторські компанії. Замовлений тур розширює можливості туриста по плануванню власного часу, дозволяє підібрати туристські й інші послуги у відповідності зі своїми можливостями ("по грошам") і інтересами. Інклюзив-тур (ІT). Цей тур із твердим, заздалегідь спланованим (до контакту із клієнтом) набором послуг, зорієнтованим на певний вид відпочинку або туризму, а також на соціальний клас туристів й їхній вік. Інклюзив-тур – основний вид індивідуального або групового тура, являє собою жорстко сплановану по маршруті, часу, строку, набору і якості послуг поїздку, що реалізується споживачеві як нероздільний на елементи товар за загальною ціною, звичайно, який включає в себе ціну як обслуговування, так і проїзду по маршруті. Найпоширенішими інклюзивами-турами можна назвати маршрутні тури, коли на автобусі група туристів робить подорож по декількох містах і країнам. Особливості підготовки й проведення такого тура (єдина для всіх програма, строго зв'язана зі строками й графіком подорожі) не дозволяють зробити його замовленим. Інклюзивами є також круїзні тури, хобі-тури. Склад послуг на інклюзив-турі при реалізації не змінюється. Турист вправі купити його цілком або взагалі відмовитися від нього. Тури організуються й пропонуються на популярних маршрутах (наприклад, "Класична Італія" або "Автобусом по Європі" й ін.), у відомі місця туризму й відпочинку, що користуються стійким попитом. Більшу частину вартості інклюзивів-турів звичайно становить оплата транспорту й розміщення, меншу - оплата харчування. Витрати на інші послуги, у тому числі екскурсійні, становлять невелику частку в загальній вартості. Незважаючи на коливання попиту на такі тури, вони мають певні переваги для подальшого їхнього розвитку: • у цілому комплексна поїздка коштує дешевше, ніж набір послуг, що купують окремо; • турагентству легше радити клієнтові, який вибрати маршрут, оскільки програма й ціни послуг відомі заздалегідь; • більше можливості показати привабливість свого продукту. До недоліків турів відносяться: • наявність у такому турі послуг, що не цікавлять клієнта; • надмірна насиченість програми; • реклама такого тура залучає не всіх споживачів, а тільки певну їхню частину. При замовлених турах туроператору необхідно постійно тримати квоту непідтверджених місць у готелях. При продажі можуть бути різні запити. Йому доводиться працювати з туристами, розміщеними в різних готелях. Набагато простіше розмістити туристів в одному готелі й тим самим полегшити організацію їхнього обслуговування. На туристському ринку, спостерігається помітна тенденція до збільшення частки замовлених турів у порівнянні з інклюзивами-турами.Фірми змушені враховувати психологію туристів, які завжди домагаються максимуму волі у виборі послуг. Це позначається також на еволюції, що відбувається, як інклюзивів-турів, так і замовлених турів убік скорочення в них набору послуг. До цього скорочення туристські фірми штовхають і конкурентна боротьба, і прагнення вийти на ринок із пропозицією більше низьких цін, чим у конкурентів. Фактично за рахунок виключення з комплексного обслуговування деяких послуг створюється ілюзія дешевих поїздок. Наприклад, багато фірм залишають у пропоновані ними турах тільки послуги, необхідні для одержання ІT-тарифов: переліт, розміщення в готелях по всьому маршруті й трансфер з аеропорту (вокзалу) у готель і назад. Інші необхідні послуги туристи здобувають за додаткову плату вже в ході поїздки. Вибір форми турпродукту визначається метою та видом подорожі. Відповідно тури поділяють на рухомі, що передбачають інтенсивне пересування з максимально можливим охоплюванням об'єктів показу та стаціонарні, що передбачають більш спокійний відпочинок з обмеженими виїздами. За цим критерієм тур може формуватися в формі маршрутно-транспортного чи маршрутно-стаціонарного (рис. 3.2). де А - місце постійного проживання туриста; В - місце відпочинку; С і D – екскурсійні пункти, які відвідуються під час відпочинку
Читайте також:
|
||||||||
|