МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Опис варіанту індивідуального навчально-дослідного завданняХарків Зміст Вступ......................................................................................................................3 1. Опис варіанту індивідуального навчально-дослідного завдання...................4 2. Обробка табличних даних в MS Excel з використанням довідкових таблиць.....................................................................................................................5 3. Сортування табличних даних та формування підсумкових даних у середовищі MS Excel…………………..................................................................7 5. Робота з базами даних в MS Access ................................................................10 6. Створення, редагування та використання запитів у базі даних MS Access……………………………………………………………………………..15 7. Створення, редагування та використання форм у базі даних MS Access ...28 8. Створення, редагування та використання звітів у базі даних MS Access ...37 9. Алгоритм задачі обробки економічної інформації ........................................38 10. Реалізація проекту в програмному середовищі Visual Basic із застосуванням процесів розгалуження та умовних циклів……………...........40 11. Проектування додатків з масивами елементів керування та масивами даних.......................................................................................................................40 12. Створення та використання презентації із застосуванням MS PowerPoint………………………………………………………………………..48 Висновки...........................................................................................................52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................53 Вступ (
Індивідуальне завдання – форма організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти отримують у процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці. Основна мета індивідуального завдання – прищепити студентам навички з підготовки й рішення економічних задач на персональних комп'ютерах (ПК) з використанням сучасного програмного забезпечення: операційної системи Windows, текстового процесора MS Word, табличного процесора MS Excel, системи керування базами даних MS Access і програмного середовища мови програмування високого рівня Visual Basic (VB). Для показу результатів виконання індивідуального завдання студентами використовуються презентації. Тематика індивідуальних завдань для студентів як раз і зв’язана з реалізацією позначеної мети. Відповідно до інноваційних технологій навчання одним із різновидів індивідуальних завдань є індивідуальні навчально-дослідні завдання. Індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ) – вид позааудиторної індивідуальної роботи студента навчального, навчально-дослідного характеру, яке використовується у процесі вивчення програмного матеріалу навчальної дисципліни. ІНДЗ – це завершена теоретична або практична робота в межах навчальної програми дисципліни, яка виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних, семінарських, практичних та лабораторних занять, охоплює декілька тем або зміст навчальної дисципліни в цілому. Мета ІНДЗ – самостійне вивчення частини програмового матеріалу, систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань студента з навчальної дисципліни, розвиток навичок самостійної роботи. 2 абзаца – метою мого ІНДЗ з навчальної дисципліни «Інформатика» було … Опис варіанту індивідуального навчально-дослідного завдання Варіант 5.Виконати з використанням MS Excel, MS Access, Visual Basic автоматичне заповнення чека за купівлю товарів таблиця 1. Структура чека студентом визначається самостійно. При заповненні відомостей чека використовувати дані довідкових таблиць (2-3) «Прайс-лист» та «Покупці». Зміст таблиць визначається студентом самостійно. ВизначатиВартість без знижок, Знижка покупця, До сплати, Решта. Таблиця 1. Чек до сплати № __
Таблиця 2. Прайс-лист
Таблиця 3. Покупці
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|