Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опис варіанту індивідуального навчально-дослідного завдання

Харків


Зміст

Вступ......................................................................................................................3

1. Опис варіанту індивідуального навчально-дослідного завдання...................4

2. Обробка табличних даних в MS Excel з використанням довідкових таблиць.....................................................................................................................5

3. Сортування табличних даних та формування підсумкових даних у середовищі MS Excel…………………..................................................................7
4. Побудова ділової графіки засобами MS Excel ................................................8

5. Робота з базами даних в MS Access ................................................................10

6. Створення, редагування та використання запитів у базі даних MS Access……………………………………………………………………………..15

7. Створення, редагування та використання форм у базі даних MS Access ...28

8. Створення, редагування та використання звітів у базі даних MS Access ...37

9. Алгоритм задачі обробки економічної інформації ........................................38

10. Реалізація проекту в програмному середовищі Visual Basic із застосуванням процесів розгалуження та умовних циклів……………...........40

11. Проектування додатків з масивами елементів керування та масивами даних.......................................................................................................................40

12. Створення та використання презентації із застосуванням MS PowerPoint………………………………………………………………………..48

Висновки...........................................................................................................52

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................53


Вступ (

 

Індивідуальне завдання – форма організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти отримують у процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці.

Основна мета індивідуального завдання – прищепити студентам навички з підготовки й рішення економічних задач на персональних комп'ютерах (ПК) з використанням сучасного програмного забезпечення: операційної системи Windows, текстового процесора MS Word, табличного процесора MS Excel, системи керування базами даних MS Access і програмного середовища мови програмування високого рівня Visual Basic (VB). Для показу результатів виконання індивідуального завдання студентами використовуються презентації. Тематика індивідуальних завдань для студентів як раз і зв’язана з реалізацією позначеної мети.

Відповідно до інноваційних технологій навчання одним із різновидів індивідуальних завдань є індивідуальні навчально-дослідні завдання.

Індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ) – вид позааудиторної індивідуальної роботи студента навчального, навчально-дослідного характеру, яке використовується у процесі вивчення програмного матеріалу навчальної дисципліни. ІНДЗ – це завершена теоретична або практична робота в межах навчальної програми дисципліни, яка виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних, семінарських, практичних та лабораторних занять, охоплює декілька тем або зміст навчальної дисципліни в цілому.

Мета ІНДЗ – самостійне вивчення частини програмового матеріалу, систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань студента з навчальної дисципліни, розвиток навичок самостійної роботи.

2 абзаца – метою мого ІНДЗ з навчальної дисципліни «Інформатика» було …


Опис варіанту індивідуального навчально-дослідного завдання

Варіант 5.Виконати з використанням MS Excel, MS Access, Visual Basic автоматичне заповнення чека за купівлю товарів таблиця 1. Структура чека студентом визначається самостійно. При заповненні відомостей чека використовувати дані довідкових таблиць (2-3) «Прайс-лист» та «Покупці». Зміст таблиць визначається студентом самостійно. ВизначатиВартість без знижок, Знижка покупця, До сплати, Решта.

Таблиця 1. Чек до сплати № __

Код товару 1  
Найменування товару 1  
Кількість 1  
Код товару 2  
Найменування товару 2  
Кількість 2  
Код товару 3  
Найменування товару 3  
Кількість 3  
Вартість без знижок  
Код покупця  
Знижка покупця  
До сплати  
Готівка  
Решта  
Дата  
Час  

 

Таблиця 2. Прайс-лист

Код товару Найменування товару Ціна, грн. Фірма-виготовлювач Наявність на складі
         
         
         

 

Таблиця 3. Покупці

Код покупця Тип покупця Знижка, %
  Звичайний  
  Постійний  
  Оптовий  
  Пенсіонер  

 




Переглядів: 824

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Искусство советского периода | Сортування табличних даних та формування підсумкових даних у середовищі MS Excel

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.