Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні види логічних помилок

1. Неправильно зазначається причина певного явища: «після цього — отже, через це».

2. Невиправданий пропуск чогось суттєвого.

3. Співвіднесення понять чи суджень різних рівнів, ло­гічний парадокс: влітку спека, а в березні буває сніг.

4. Помилкові займенникові заміни, які спричиняють різ­ночитання.

5. Псевдоаналогія, псевдопротиставлення.

6. Наведення визначення шляхом заперечення: життя прожити — не поле перейти.

7.Неврахування багатозначності слова: Я прочитаю кни­гу і поверну. — Ну, почитай, почитай (слово «почи­тай» може сприйматися як спонукання до дії, підба­дьорювання і як глузування, підкреслення невисокого рівня розумових здібностей людини).

8. Повторення доказу: цього не було, бо цього не могло бути.

9. Нерозрізнення об’єктів дії, спричинене невмінням правильно будувати речення чи встановлювати зв’язок між ними: Микола — сирота. Його батько помер, коли йому було 30 років.




Переглядів: 1028

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОБОТА НАД КОНСПЕКТОМ | Як запобігти мовним помилкам

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.