Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Народознавство реалізується у трьох основних функціях: виховній, оцінній, регулятивній.

Сутність виховної функції народознавства полягає в тому, що народознавство сприяє своїм змістом засвоєнню особистістю багатогранного історично накопиченого досвіду свого народу; є передумовою, фундаментом сучасного процесу суспільного виховання. Народознавство є своєрідним орієнтиром виховання в цілому (розумового, орального, естетичного, фізичного, трудового), воно здійснює етнічну і соціальну орієнтацію, етнізацію особистості, абезпечує гармонійне поєднання національних і загальнолюдських інтересів і цінностей. Народознавство розглядає виховання з погляду гуманістичного потенціалу нації, нароу. Тому заняття народознавчого циклу в дитячому садку повинні носити не стільки пізнавальний, скільки виховний характер. Виховна функція народознавства в дошкільних установах реалізується насамперед у вихованні і формуванні в дітей високої духовності, почуття національної гідності. На заняттях потрібно закласти основи національної самосвідомості і психології, прищепити любов до державних і народнх символів, традицій, обрядов, свят, прагнення втілювати їх у реальному повсякденному житті.

Оцінна функція народознавства, реалізує втілення в життя народних оцінних еталонів, які полягають у поняттях добра і зла, гарного поганого, а також інших, суміжних з ними чи похіжних від них, моральних поняттях (справедливість – несправедливість, шляхетність – ницість а ін.). знайомлячи дітей з народними традиціями, ми привчаємо їх оцінювати світ, змінювати своє ставлення до нього. Коли щось характеризується в якості добра чи зла, то це означає, що до першого треба прагнути, другого уникати. Роль оцінної функції народознавства і полягає в тому, щоб реєструвати міру відповідності засобів діяльності її цілям.

Оцінна функція народонавства нерозривно пов’язана з регулятивною. Поняття добра, описане в легендах, думах, каках акликає дітей прагнути до нього й уникати зла. Основний зміст народознавчого матеріалу складають сховані, опосередковані вимоги, що регулюють і направляють поведінку і вчинки дитини. Регулятивна функція припускає й одночасно формує в особистості здатність діяти в разі потреби всупереч своїм особистим бажанням, в ім'я добра, обов’язку, суспільства, країни. Регулятивна функція народознавства поягає й у тому, що, представлене у виначеній системі, воно дає можливість на конкетному етапі без труднощів орієнтуватися в образно значеннєвих символах.

 





Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розкрийте основні функції та змістовий аспект методики проведення занять з народознавства. | Правила лічби

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.