Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розподіл підсумкових балів студента за темами модуля дисципліни

Модуль 1 (поточна навчальна діяльність) Кількість балів
1. Змістовний модуль 1. Тема: 1,2 Тема: 3,4 10-16 10-16
2. Змістовний модуль 2. Тема 5,6 Тема 7,8 10-16 10-16
3. Змістовний модуль 3. Тема: 9,10 Тема 11,12 10-16 10-16
4. Змістовний модуль 4. Тема 13 10-16
  Індивідуальна самостійна робота студентів   студентів 0-8
Разом змістовні модулі та СРС 70-120
Підсумковий контроль засвоєння модуля 50-80
Загальна сума балів з дисципліни 120- 200

 

Мінімальна кількість балів за поточну навчальну діяльність, за наявності якої студент допускається до підсумкового модульного контролю – 70 балів.

Ті студенти, котрі бажають підвищити показник своєї успішності з дисципліни (модуля) можуть бути допущені до повторного підсумкового модульного контролю комісією кафедри, при цьому методика контролю визначається кафедрою.

 

Тематичний план практичних занять

№ п/п Тема практичного заняття Кількість годин
  Введення в медичну косметологію. Шкіра як об'єкт косметичного впливу. Сучасні методи лікування в медичній косметології. Косметичні засоби, мануальні та апаратні методи. (Теми 1-3)
  Сучасні методи лікування в медичній косметології . Ін'єкційні методи, дерматохірургічні та хірургічні методи. Старіння шкіри. Дисхромії. (Теми 4-6)
Чутлива шкіра. Суха шкіра. Еритрокупероз. Рубці. Стрії. Целюліт. (Теми 7-8)
Патологія сальних залоз. Себорея. Рожеві вугрі. Періоральний дерматит. Вугрова хвороба: етіопатогенез, класифікація, клініка, диференційна діагностика, корекція в умовах косметологічного закладу. Постакне. (Теми 9-10)
Патологія волосся. Патологія, що пов'язана з надлишковим випадінням волосся. Патологія, що пов'язана з надлишковим ростом волосся. Дистрофія волосся. Гіперкератози волосистої частини голови. (Теми 11-12)
Ускладнення в косметології та їх профілактика. Підсумковий контроль засвоєння модуля (Тема 13)
  Всього

 

Види самостійної роботи студентів (срс) та її контроль

№ п/п Тема Кількість годин Вид контролю
  Введення в медичну косметологію. Шкіра як об'єкт косметичного впливу. Сучасні методи лікування в медичній косметології. Косметичні засоби, мануальні та апаратні методи. Поточний контроль на практичних заняттях
Сучасні методи лікування в медичній косметології. Ін'єкційні методи, дерматохірургічні та хірургічні методи. Старіння шкіри. Дисхромії.
Чутлива шкіра. Суха шкіра. Еритрокупероз. Рубці. Стрії. Целюліт.
Патологія сальних залоз. Себорея. Рожеві вугрі. Періоральний дерматит. Вугрова хвороба: етіопатогенез, класифікація, клініка, диференційна діагностика, корекція в умовах косметологічного закладу. Постакне.
Патологія волосся. Патологія, що пов'язана з надлишковим випадінням волосся. Патологія, що пов'язана з надлишковим ростом волосся. Дистрофія волосся. Гіперкератози волосистої частини голови.
Ускладнення в косметології та їх профілактика.
  Підготовка до підсумкового модульного контролю Підсумковий модульний контроль
  Всього  



Переглядів: 221

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Єдина шкала оцінок для студентів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.