МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Оцінка ризику неефективного виходу на ринокСтупінь економічного ризику (як імовірності технічного і комерційного успіху) може оцінюватись за допомогою підходу, запропонованого американськими економістами при оцінці технічних нововведень: (35) де Е – ефективність реалізації нововведення; П – щорічний обсяг продаж нового виробу; С – продажна ціна виробу; Т – життєвий цикл виробу (передбачуваний строк виробництва нового виробу); Рт – імовірність технічного успіху (можливість практичного втілення дослідницьких ідей в новій вдосконаленій продукції); Rк – імовірність комерційного успіху (можливість збуту нової продукції на ринку і отримання очікуваних прибутків); Σ3 – сума затрат на реалізацію, включаючи затрати на розробку, освоєння виробництва і поточні виробничі затрати. Імовірність технічного і комерційного успіху, тобто врахування ризику і оцінка його ступеня, визначається в залежності від характеру продукції, яку передбачається отримати в результаті реалізації й інших факторів. Кожний з них може бути визначений за таблицею В1, що допомагає визначити імовірність успіху проектів.
Таблиця В1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|