Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Недоліки Переваги

•наявність інколи суперечливих даних низькі витрати

•необхідність додаткових знань інформації оперативність отримання

•відсутність повноцінних гарантій наявність кількох джерел

 

 

Інформація, яку використовують для маркетингового дослідження повинна бути:

•високоякісною;

•вирогідною (відповідати реальним значенням стану справ)

•актуальною(свіжа інформація)

•цінною (відповідність мети, ситуації на ринку)

•повною

 

Певинні данні – інформація зібрана вперше

Вторинні данні – інформація зібрана раніше.

 

 

Маркетингова інформаційна система- це безперервно діюча система, призначена для збирання, оброблення, аналізу, оцінювання й розподілу інформації, яка необхідна для прийняття рішень із питань маркетингового планування, втілення у життя та контролю за виконанням маркетингових заходів.

МІС
2.Маркетингова інформаційна система

 

 

 
 

 


Маркетингові рішення та комунікації

Система внутрішньої звітності- містить данні з руху грошової готівки, рівень поточного збуту , обсягів витрат, стан дебіторської і кредиторської заборгованості, рахунки постачальників, тощо.

 

Система збору інформації- це спеціальний набір методів та прийомів, які допомагають отримуватиінформацію про події, що відбуваються на ринку.

 

Система маркетингових досліджень - дає змогуоперувати інформацією, отримання якої потребує проведення окремого дослідження.

 

Аналітична система- включає систематичний банк та банк моделей.

 

 




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація джерел і видів інформації | Маркетингові дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.