•наявність інколи суперечливих даних низькі витрати
•необхідність додаткових знань інформації оперативність отримання
•відсутність повноцінних гарантій наявність кількох джерел
Інформація, яку використовують для маркетингового дослідження повинна бути:
•високоякісною;
•вирогідною (відповідати реальним значенням стану справ)
•актуальною(свіжа інформація)
•цінною (відповідність мети, ситуації на ринку)
•повною
Певинні данні – інформація зібрана вперше
Вторинні данні – інформація зібрана раніше.
Маркетингова інформаційна система- це безперервно діюча система, призначена для збирання, оброблення, аналізу, оцінювання й розподілу інформації, яка необхідна для прийняття рішень із питань маркетингового планування, втілення у життя та контролю за виконанням маркетингових заходів.
МІС
2.Маркетингова інформаційна система
Маркетингові рішення та комунікації
Система внутрішньої звітності- містить данні з руху грошової готівки, рівень поточного збуту , обсягів витрат, стан дебіторської і кредиторської заборгованості, рахунки постачальників, тощо.
Система збору інформації- це спеціальний набір методів та прийомів, які допомагають отримуватиінформацію про події, що відбуваються на ринку.
Система маркетингових досліджень - дає змогуоперувати інформацією, отримання якої потребує проведення окремого дослідження.
Аналітична система- включає систематичний банк та банк моделей.