Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутність мета політики збуту.

 

Організація обслуговування споживачів є однією із важливих складових діяльності підприємства ресторанного господарства, що об”єднує дві його важливі функції – реалізацію продукції та організації її споживання.

Для здійснення збутової діяльності у структурі рестораного господарства з”являється підрозділ, який керує цією роботою. До роботи залучені комерційний директор, маркетолог, товарознавець, працівники експедиції.

У невеликих підприємствах використовується суміщення професій.

 

Збутова діяльність підприємства- це продаж готової продукції, а також орієнтація виробництва на задоволення платоспроможного попиту споживачів, організація ефективних каналів розподілу товарів.

 

Збут- це вид господарської діяльності закладу ресторанного господарства, характерними особливостями якого є управління і організація руху готової продукції і напівфабрикатів, розподілення товарів по каналах збуту.

 

Мета збутової діяльність-відповідає цілям підприємства серед яких чільне місце посідає максимілізація прибутку.

Досягнення мети залежить від завдань:

•виробничі потужності та зали закладу ресторанного господарства повинні бути оптимально завантажені завдяки відповідному попиту споживачів;

•необхідно раціонально вибирати методи, форми обслуговування,види роздавалень (канали просування продукції);

•слід мінімізувати сукупні витрати у господарському циклі товару, у тому числі на стадії реалізації продукції і послуг та їх споживання.

 

Економічне значення збутової діяльності
просування готової продукції на ринок і

організація товарного обміну з метою

отримання підприємницького прибутку

 

Соціальне значення збутової діяльності
задоволення потреб споживачів у продукції

і послугах при прийнятному для них

співідношенні “якість /ціна”

 

Канали розподілу, їх функції

Канали розподілу (збуту)
- сукупність фірм чи окремих осіб, які

виконують посередницькі функції щодо

фізичного переміщення товарів на шняху

їх просування від виробництва до споживача

 

 
 
Функції каналів розподілу

 

 


–збирання інформації для маркетингових досліджень;

–розповсюдження позитивної інформації про товар;

–встановлення та підтримання зв”язків з потенційними споживачами;

–пристосування товару до вимог споживачіа (сортування, пакування);

–організація товарного руху;

–прийняття на себе ризиків від функціонування каналів і збуту товару.

 
 
Довжина каналу


Кількість посередників через яких проходить проходить товар, продукція до споживача.

 

 
 
Додаткові канали збуту продукції ресторанного господарства  


Магазини кулінарії;

літні майданчики

кіоски, тощо.

 
 

 


Рівні каналів збуту , їх характеристика

 
 
Рівень каналу


будь який посередник, що виконує ту чи іншу

роботу щодо просування товару до споживача

 

Приклади каналів розподілу

       
   
ВИРОБНИК
 
 

 


1 2 3 4 5 6

Канал Однорівневий Дворівневий Трирівневий

нульового канал канал канал

рівня

 
 
Ширина каналу збуту


кількість посередників на одному рівні каналу
Особливості організації збуту продукції ресторанного господарства

 

       
   
 
 
  Умови успішної діяльності на ринку  

 


- виготовляти те, що можна реалізувати з

прибутком, орієнтуватися на ринок, а не на

продукт.

 
 
  Головні характеристики ринку  

 


•інтенсивність конкуренції

•вимогливість споживачів

•формування масового ринку

•зміни ситуації на ринку

 

 
 
Концепція управління збутовою діяльністю включає такі елементи:

 

 


•знання сфери діяльності підприємства;

•цілі, мета (місія підприємництва);

•стратегія збутової діяльності;

•методи та форми обслуговування.

 

Сфера діяльності - визначений контингент, цільова група споживачів;

 

Мета підприємництва- найбільш повне використання потенціалу підприємництва, досягнення комерційного успіху, відповідної рентабельності;

 

Стратегія збутової діяльності залежить від- визначенння конкурентних перваг ( удосконалення якості продукції ,процесу обслуговування або зниження ціни реалізації продукції та послуг)

 

При впровадженні форм методів обслуговування враховується - інтенсивність вхідного потоку споживачів і відповідно пропускна спроможність, співідношення результативності і витрат на реалізацію продукції і організацію її споживання.

 
 

 

 


Контрольні запитання

 

1.Поясніть в чому суть збутової політики підприємництва.

2.В чому економічне та соціальне значення збутової політики?

3.Що таке канал розподілу, які функції.

4.Які функції можуть виконувати учасники каналів розподілу?

5.Які канали збуту Ви знаєте? Поясніть різницю між нами.

6.Поясніть чому для закладів ресторанного господарства недоцільно використовувати багаторівневі канали збуту.

7.назвіть основні функції управління збутовою діяльністю в закладах ресторанного господарства.
ТЕМА:Система маркетингових комунікацій.

 

ПЛАН

 

1.Основне завдання просування товару характеристика СМК.

2.Значення цілі та завдання реклами. Види реклами.

3.”Паблік – рілейшнз” як складова СМК.

4.Стимулювання збуту.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА:

Л.4 с.310-344

Л.5 с.238-248, 269-290

Л.10. с.122 -150

Л.11 с.127-143

 

МІНІ ЛЕКСІКОН:кумунікації, стратегія “проштовхування”, стратегія “притягування”, реклама , стимулювання збуту. Паблік-рілейшнз, спонсорство, паблісіті, рекламне звернення, засоби поширення реклами.

 

1.Просування товару на ринку здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій (СМК).

Просування (promotion) будь яка форма повідомлення, переконання чи нагадування фірмою, споживачами про свої товари, образи, ідеї, громадську діяльність.

 
 

 

 


       
 
 
   

 

       
 
 
   

 


                       
 
 
   
Стратегія притягування товару
     
Виробник
       
Оптовик
         
Роздрібна торгівля
           
Споживач
 
 
 
 

 


(інформація про товар)

 

               
 
   
     
 
       
 
 

 


2.Значення цілі та завдання реклами. Види реклами.

 

Найпопулярнішою і широко використовуваною складовою системи маркетингових комунікацій є реклама. На сучасних насичених товарних ринках витрати на рекламу зростають, причому вони нв в якому разі не повинні бути компенсацією низької якості товарів. Відомий американський рекламіст Альфред Поліц сформулював це у вигляді закону рекламної практики.

“Реклама стимулює продаж хорошого товару і прискорює провал поганого. Вона показує, яких якостей продукт не має і допомагає споживачеві скоро це збагнути”

 

Головні цілі реклами, як і комунікаційного комплексу загалом – формування попиту на товар і стимулювання його збуту.

 

Основні завдання реклами:

•інформування споживачів (переважно на етапі виведення товару на ринок);

•створення переконання споживачів у перевагах властивостей товару фірми (найбільшої ваги набувають на етапі зростання);

•нагадування про товар (доцільне на етапі зрілості);

•формування іміджу (корпоративна реклама).

 

       
 
 
   

 


раціональні емоційні моральнії

мотиви якості мотиви радості апелюють до

економії свободи почуття

здоров”я самореалізації справедливості

надійності та порядності

 

Стильові рішення рекламного звернення

       
 
 
   
Структура рекламного звернення

 

 


заголовок( подається у вигляді слогану, девізу, заклину, афоризму)

 

основний текст( повинен бути конкретним і повним)

 

довідкова інформація( міститьадресу фірми, телефон, факс, режим роботи).
Засоби поширення реклами

 

Вид засобів Цільова аудиторія (електорат) Характеристика ознак, рис, особливостей
Перевеги Недоліки
Реклама через пресу, газети Читачі, випадкові покупці газет Висока гнучкість, своєчасність, широке охоплення місцевого ринку, широке визнання і достовірність. Короткочасність існування, низька поліграфічна якість, відтворення, конкуренція різних реклам у одній газеті.
Друкована реклама, каталоги, буклети, листівки, проспекти, брошури Постійні і випадкові читачі, відвідувачі Відносна селективність аудиторії, гнучкість, конкретність, персональний характер, повнота інформації, відсутність реклами конкурентів. Відносно висока вартість, необхідність використання спеціалістів з графіки журналістів, художників та інших залучених осіб.
Телебачення Глядачі постійні випадкові Поєднання зображення, звуку, руху, кольорів, чуттєвий вплив, високий рівень сприйняття, широта охоплення. Висока абсолютна вартість, низька селективність аудиторії, швидкоплиність, перевантаженість рекламою, відсутністьіндивідуального підходу до глядача.
Радіо Слухачі постійні , випадкові Масовість використання, висока географічна і демографічна селективність, низька вартість. Швидкоплинність реклами контакту, звучання частосприймається як музичний фон, відсутність інших сенсорних відчутів.
Зовнішня реклама Випадкові глядачі, місцеві жителі, приїжджі громодяни, туристи. Гнучкість, висока частота повторних контактів, невисока вартість, низький рівень конкуренції, конкретність. Відсутність селективності аудиторії обмеження творчого і художнього характеру, низька якість через зовнішній вплив.
Комп”ютеризована реклама Стабільні клієнти, зростаюча чисельність користувачів комп”юторів Висока професійність, відносна стабільність контактерів, висока точність, частота виходу в залежності від вимоги, невисока вартість. Повільно зростаюча чисельність контактерів, висока професійна підготовка і витрати з нею пов”язані, відносно вузький круг споживачів реклами.

 

Планування рекламної діяльності

 

                                                 
   
Визначення цілей і завдань реклами
   
 
     
Формування рекламного бюджету
       
 
 
   
Розроблення рекламного бюджету
 
 
 
   
Вибір засобів розповсюдження реклами
   
Розроблення концепції товару
       
Створення рекламного звернення
 
 
 
   
Проведення рекламної кампанії
     
 
 
   
Оцінка ефективності реклами
 
 
   

 


прихільність цильової специфіка товару вартість реклами

аудиторії до

відповідних засобів

інформації
“Паблік рілейшнз” як складова СМК.

“Паблік рілейшнз” - спрямована на створення позитивного образу фірми в очах громадкості, доповнює рекламу і може бути дуже ефективною.

 

 
 

 

 


ПАБЛІСІТІ СПОНСОРСТВО

           
 
   
 
   
Інформація розповсюдження у вигляді паблісіті викликає доворі споживачів

 

 


Стимулювання збуту

 

Засоби, що стимулюють попит, підвищують ефективність роботи посередників та продавців - це стимулювання збуту.

 
 
Об“єкти стимулювання збуту

 

 


Заходи спрямовані на стимулювання споживачів

знижки цін для постійних споживачів

розповсюдження купонів

бекоштовні зразки товарів

дисконтні картки

премії

лотареї, конкурси

 

 
 
Заходи стимулювання посередників

 

 


знижки оптових цін

премії за прискорений збут

спільне проведення реклами

безплатне підвищення кваліфікації персоналу посередників

допомога в оформлені торгових

тощо;

 

Заходи стимулювання власного персоналу
преміювання кращих працівників

нагородження цінними подарунками

виділення путівок для відпочинку

•використання моральних стимулів

 

 

КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

 

1.Дайте визначення СМК,, вкажіть основні її цілі.

 

2.Що таке реклама?. Назвіть основні її завдання.

 

3.Назвіть основні види реклами, охарактеризуйте їх.

 

4.Які Ви знаєте види засобів розповсюдження рекламних звернень?

 

5.З чого складається структура рекламного звернення?

 

6.Вкажіть основні етапи планування рекламної діяльності підприємства.

 

7.Що таке “Паблік рілейшнз” ? Назвіть та охарактеризуйте основні її складові.

8.Що слід розуміти під поняттям стимулювання збуту?

9.Вкажіть основні заходи стимулювання споживачів до купівлі продукції.




Переглядів: 1968

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та значення сегментації ринку | Тема 1. Розподілені системи та ресурси

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.