МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Знайдіть єдину вірну відповідь на тестСамостійна робота з навчальної дисципліни “Банківська система”
Індивідуальні завдання студентів із самостійсної роботи студентів Тема 1. Предмет і метод дисципліни «банківська система». Теоретичні засади розвитку банківської діяльності та формування банківської системи У результаті вивчення даної теми студент повинен: знатипоняття: “банківська система” за інституційним та інституційно-економічними підходами. розуміти: сутність банківської систем, як складова фінансової системи; предмет, концептуальні основи, мета, завдання і зміст дисципліни «банківська система»; функції центрального банку країни за першою та другою моделями побудови організаційної структури банківських систем; характеристику побудови специфічної моделі організаційної побудови банківської системи в Україні; функції банківської системи в сучасних умовах. вміти: пояснити структуру основних показників банківської системи. Індивідуальне завдання до теми 1 1. Дайте відповідь на теоретичне запитання Охарактеризуйте специфічну модель організації банківської системи в Україні; Поясність стабілізаційну функцію банківської системи. Знайдіть єдину вірну відповідь на тест 1. На початку якого століття з’явилися центральні банки, які монопольно виконували функцію емісії банкнот: А)XIX ст. Б)XVIII ст. В)XX 2. НБУ, застосовуючи механізми рефінансування шляхом проведення кредитних аукціонів, тендерів, кредитування через “облікове вікно”, прямого надання кредитів, центральний банк трансформує ресурси грошового ринку і за строками, і за розмірами, і за ризиками в регіональному аспекті у більших масштабах, ніж окремі комерційні банки. Таки дії належать до: А)трансформаційної функції банківської системи; Б)створення платіжних засобів (інструментів); В) регулювання грошової маси;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|