Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Всього за модулем: 72

Розподіл часу навчальної дисципліни за модулями, змістовими модулями та темами

Номер модулю Номер та назва змістового модулю, номер та найменування теми Кількість годин відведених на вивчення навчальної дисципліни Література, сторінки Вид контролю
Всього з них:
лекції Семінарські заняття Практичні заняття Лабораторні заняття Самостійна робота
Семестр № 6
Модуль 1                  
Змістовий модуль № 1:       Мод. К.роб.
Тема № 1          
Тема № 2          
Тема № 3          
Тема № 4   -        
Тема № 5   -        
Тема № 6          
Тема № 7   -        
Тема № 8   -        
Всього за семестр № I:       Залік

 

2.3 Структура залікового кредиту та тематика лекційних, семінарських занять
Структура вивчення навчальної дисципліни Кількість годин Вид контролю
Модуль 1  
  Змістовий модуль № 1: Загальні положення банківського права та правового регулювання банківських операцій Мод. контроль
  Тема № 1: Предмет, метод та система банківського права    
  Лекція 1 за темою № 1  
  Семінарське заняття  
Самостійна робота *  
  Тема № 2: Правове положення Національного банку України    
  Лекція 1 за темою № 2  
  Семінарське заняття:  
Самостійна робота *  
      Тема № 3: Правове положення комерційних банків    
  Лекція 1 за темою № 3:  
  Семінарське заняття  
Самостійна робота *  
  Лекція 2 за темою № 3:  
  Семінарське заняття  
Самостійна робота *  
      Тема № 4: Правові засади відкриття та обслуговування банківських рахунків    
  Лекція 1 за темою №4  
  Семінарське заняття -  
Самостійна робота *  
  Тема № 5 Правове регулювання розрахункових відносин    
  Лекція 1 за темою № 5  
  Семінарське заняття -  
Самостійна робота *  
  Тема № 6 Правове регулювання кредитних відносин    
  Лекція 1 за темою № 6  
  Семінарське заняття  
Самостійна робота *  
  Лекція 2 за темою № 6  
  Семінарське заняття  
Самостійна робота *  
    Тема № 7 Правове регулювання ринку цінних паперів    
  Лекція 1 за темою №7  
  Семінарське заняття -  
Самостійна робота *  
    Тема № 8 Правове регулювання валютних операцій    
  Лекція 1 за темою № 8  
  Семінарське заняття -  
Самостійна робота  

Всього за модулем: 72

 

3. Методичні рекомендації для опрацювання змістовного модулю навчальної дисципліни   3.1. Загальні методичні рекомендації   Загальні вимоги до вивчення дисципліни. Викладання навчальної дисципліни «Банківське право» повинно спиратись на класифікацію відносин, заснованих на приватноправових засадах, що проявляються у процесі виконання банківських операцій, визначенні суб’єктного складу учасників та встановленні деяких інших правових категорій. Крім того ми повинні зважити й на публічно-правовий аспект правовідносин за участю НБУ. Проте такі імперативні приписи є підставою для головної мети – забезпечення в рамках законодавства належного порядку здійснення банківської діяльності та захисту права та законних інтересів інших суб’єктів господарювання. Методика викладання навчальної дисципліни «Банківське право» спрямована на поступове засвоєння основних знань з дисципліни. Це пов’язано з розглядом та вивченням матеріалу, який умовно можна поділити на дві складових: «Загальні положення банківського права» та «Правове регулювання банківських операцій». Така методика викладання навчальної дисципліни дозволить студентам спочатку, під час лекцій, практичних занять та в процесі самостійної підготовки визначити систему, принципи, функції та роль банківського права, правове становище суб’єктного складу банківських правовідносин та умови легалізації його діяльності. Потім, на базі цих загальних положень слід оволодіти основними знаннями щодо специфіки виконання банківських операцій. Цей системний підхід надасть студенту можливість оволодіти глибокими знаннями з дисципліни. Навчальна дисципліна «Банківське право» відіграє значну роль у формуванні фахівця юриста. Таке твердження ґрунтується на необхідності вміння студентами вирішувати складні практичні завдання на підставі знань отриманих під час вивчення такого курсу. Адже кваліфікована, обізнана з нормативно-правовою базою людина повинна надати правову допомогу будь-кому або використати отримані знання у власній діяльності. Навчальна дисципліна «Банківське право» займає у навчальному процесі помітне місце, враховуючи юридичну спеціалізацію студентів, на яких ця дисципліна розрахована. Це також зумовлено рядом об’єктивних факторів. По-перше, наявність нормативно-правового масиву, який детально регламентує діяльність суб’єктів банківської діяльності, проте не позбавлений недоліків, які з’ясовуються та вирішуються під час вивчення вказаного курсу. По-друге, правове суспільство можна побудувати лише на юридичній обізнаності людей, які його складають. Це передбачає знання основних галузей та інститутів права та вміння застосовувати правові норми щоденно у житті та праці. Цьому, безпосередньо, сприяє вивчення навчальної дисципліни «Банківське право». Під час здійснення банківської діяльності її учасники застосовують норми матеріального права: цивільного, господарського, фінансового, податкового. З цього випливає зв’язок навчальної дисципліни «Банківське право» з іншими правовими дисциплінами, що повинні засвоїти студенти під час навчання. Серед цих правових дисциплін слід передусім виділити Цивільне право, Господарське право, Податкове право, Фінансове право, Кримінальне право, Адміністративне право. Важливу роль відіграють інші навчальні дисципліни та спецкурси. Навчання з дисципліни «Банківське право» проходить формі лекцій, семінарських занять, а також самостійної роботи над опрацюванням матеріалів запропонованої до вивчення тематики. Аудиторні заняття (лекції та семінари) проводяться для надання систематизованих теоретичних знань про основні засади банківського права і правового регулювання операцій за участю банків. Аудиторні заняття передбачають форми контролю засвоєння змісту дисципліни. Лекційні заняття передбачають викладення проблемних аспектів банківського права і правозастосовчої діяльності суб’єктів, що приймають участь у здійсненні банківських операцій викладачем, сприйняття цього матеріалу студентами. За своїм змістом лекції охоплюють основний теоретичний матеріал найбільш складних тем навчальної дисципліни. Під час семінарського заняття викладач організує обговорення попередньо визначених питань, до яких студенти повинні готувати тези виступів. Результати самостійної роботи з підготовки до семінару, та безпосередня робота на семінарі фіксується у робочому зошиті семінарських занять, ведення якого обов’язково для кожного студента. Робота на семінарському занятті також передбачає обговорення попередньо підготовлених студентами науковими доповідей. Зміст самостійної роботи студента над навчальною дисципліною визначається у навчально-методичних матеріалах до семінарських занять та самостійної роботи, затвердженими на кафедрі, а також завданнями та вказівками викладача, що проводить заняття у групі. Критерії оцінювання рівня отриманих знань. Рівень освоєння навчального матеріалу визначаються за допомогою контрольних заходів, передбачених навчальним планом, з обов'язковим зарахуванням підсумкових оцінок за національною шкалою ("відмінно", "добре", "задовільно", "незадовільно"), 100-бальною та ЕСТS. Контрольні заходи включають у себе поточний, модульний (рубіжний за змістовними модулями) та підсумковий контроль. До форм поточного контролю належить оцінювання рівня набутих знань. Поточний контроль здійснюється під час проведення семінарських занять і має за мету перевірку засвоєння знань, умінь і навичок студентом з кожного окремого модуля навчальної дисципліни. Результати поточного контролю та бали за самостійну та індивідуальну роботи заносяться викладачем до журналів обліку відвідування занять студентів за національної системою оцінювання. Поточний контроль на семінарських заняттях передує підсумковому контролю чи заліку і враховує: рівень знань студента; самостійність та послідовність виступу; достатність та доказовість інформації; узагальнення змісту; вміння синтезувати знання по окремих темах; вміння складати розгорнутий план доповіді, давати точні формулювання; правильно користуватись понятійним апаратом; грамотність, логічність і послідовність викладу; прийоми виконання практичних завдань. Поточний контроль знань і умінь студентів на семінарських заняттях здійснюється шляхом опитування з навчальних питань теми відповідного змістовного модулю. Під час цих занять студенти під контролем викладача обговорюють рішення завдань. Викладач оцінює правильність кваліфікації, повноту й обґрунтованість рішень, складених студентами, їх активність у дискусії, рівень знань та уміння формулювати й відстоювати свою позицію. Модульний контроль проводиться викладачем під час останнього аудиторного заняття модулю у вигляді контрольних робіт. Для отримання оцінки за результатами освоєння модуля студент повинен мати оцінки, які він повинен отримати під час аудиторної роботи, самостійної при вивченні цього модулю, в тому числі, за підготовку наукової доповіді. Підсумковий контроль проводиться з метою оцінки результатів навчання. Студент, який за результатами засвоєння тем модулів навчальної дисципліни «Банківське право» набрав менш ніж 60 (шістдесят) балів, зобов’язаний скласти залік. Студент, який за результатами складання заліку, набрав підсумковий бал з навчальної дисципліни нижче ніж 60 (шістдесят) балів складає залік повторно     3.2. Завдання на самостійну роботу з навчальної дисципліни «Банківське право».
Завдання що виносяться на самостійну роботу студентам Література:  
Модуль № 1    
  Змістовий модуль № 1.Загальні положення банківського права та правового регулювання банківських операцій    
  Тема № 1. Предмет, метод та система банківського права    
  Завдання:опрацювати питання, що виноситься на розгляд до семінарського заняття під час самостійної роботи над освоєнням матеріалу запропонованого до вивчення за темою № 1 відповідно до навчально-методичних матеріалів до семінарських занять.   При підготовці до заняття спочатку слід ознайомитись із методичними рекомендаціями для підготовки до семінарського заняття за відповідною тематикою, а потім вивчити матеріал, поданий в ході проведення лекційних занять за темою. Потім необхідно ознайомитись із рекомендованими нормативними актами та навчально-науковою літературою. Після чого слід підготовити розгорнутий план відповіді за навчальним питанням та змістовні тезиси відповіді.   нормативні акти: 1-8 юридична література:1-7.  
Тема № 2. Правове положення Національного банку України.    
  Завдання:опрацювати питання, що виноситься на розгляд до семінарського заняття під час самостійної роботи над освоєнням матеріалу запропонованого до вивчення за темою № 2 відповідно до навчально-методичних матеріалів до семінарських занять.   При підготовці до заняття спочатку слід ознайомитись із методичними рекомендаціями для підготовки до семінарського заняття за відповідною тематикою, а потім вивчити матеріал, поданий в ході проведення лекційних занять за темою. Потім необхідно ознайомитись із рекомендованими нормативними актами та навчально-науковою літературою. Після чого слід підготовити розгорнутий план відповіді за навчальним питанням та змістовні тезиси відповіді. нормативні акти: 1,4, 5 юридична література: 2, 3, 5-7    
Тема № 3. Правове положення комерційних банків    
  Завдання:опрацювати питання, що виноситься на розгляд до семінарського заняття під час самостійної роботи над освоєнням матеріалу запропонованого до вивчення за темою № 3 відповідно до навчально-методичних матеріалів до семінарських занять. При підготовці до заняття спочатку слід ознайомитись із методичними рекомендаціями для підготовки до семінарського заняття за відповідною тематикою, а потім вивчити матеріал, поданий в ході проведення лекційних занять за темою. Потім необхідно ознайомитись із рекомендованими нормативними актами та навчально-науковою літературою. Після чого слід підготовити розгорнутий план відповіді за навчальним питанням та змістовні тезиси відповіді. нормативні акти: 2-6 юридична література: 2, 3, 5-7  
Тема № 4. Правові засади відкриття та обслуговування банківських рахунків    
  Завдання:опрацювати питання, що виноситься на розгляд до семінарського заняття під час самостійної роботи над освоєнням матеріалу запропонованого до вивчення за темою № 4 відповідно до навчально-методичних матеріалів до семінарських занять. При підготовці до заняття спочатку слід ознайомитись із методичними рекомендаціями для підготовки до семінарського заняття за відповідною тематикою, а потім вивчити матеріал, поданий в ході проведення лекційних занять за темою. Потім необхідно ознайомитись із рекомендованими нормативними актами та навчально-науковою літературою. Після чого слід підготовити розгорнутий план відповіді за навчальним питанням та змістовні тезиси відповіді. 1. нормативні 2. акти: 2,5, 18, 21,22 3.юридична література: 2, 7, 12, 15, 17, 19      
  Тема № 5. Правове регулювання розрахункових відносин    
  Завдання:опрацювати питання, що виноситься на розгляд до семінарського заняття під час самостійної роботи над освоєнням матеріалу запропонованого до вивчення за темою № 5 відповідно до навчально-методичних матеріалів до семінарських занять. При підготовці до заняття спочатку слід ознайомитись із методичними рекомендаціями для підготовки до семінарського заняття за відповідною тематикою, а потім вивчити матеріал, поданий в ході проведення лекційних занять за темою. Потім необхідно ознайомитись із рекомендованими нормативними актами та навчально-науковою літературою. Після чого слід підготовити розгорнутий план відповіді за навчальним питанням та змістовні тезиси відповіді. 4. нормативні 5. акти: 2,5, 18, 21,22 юридична література: 21-23, 29, 31    
        Тема № 6: Правове регулювання кредитних відносин    
    Завдання:опрацювати питання, що виноситься на розгляд до семінарського заняття під час самостійної роботи над освоєнням матеріалу запропонованого до вивчення за темою № 6 відповідно до навчально-методичних матеріалів до семінарських занять.   При підготовці до заняття спочатку слід ознайомитись із методичними рекомендаціями для підготовки до семінарського заняття за відповідною тематикою, а потім вивчити матеріал, поданий в ході проведення лекційних занять за темою. Потім необхідно ознайомитись із рекомендованими нормативними актами та навчально-науковою літературою. Після чого слід підготовити розгорнутий план відповіді за навчальним питанням та змістовні тезиси відповіді.     6.нормативні акти: 2-, 4, 5, 9, 11-14 7.юридична література: 1-7, 9, 11, 12, 17    
        Тема № 7: Правове регулювання ринку цінних паперів    
    Завдання:опрацювати питання, що виноситься на розгляд до семінарського заняття під час самостійної роботи над освоєнням матеріалу запропонованого до вивчення за темою № 7 відповідно до навчально-методичних матеріалів до семінарських занять.   При підготовці до заняття спочатку слід ознайомитись із методичними рекомендаціями для підготовки до семінарського заняття за відповідною тематикою, а потім вивчити матеріал, поданий в ході проведення лекційних занять за темою. Потім необхідно ознайомитись із рекомендованими нормативними актами та навчально-науковою літературою. Після чого слід підготовити розгорнутий план відповіді за навчальним питанням та змістовні тезиси відповіді.     1.нормативні акти: 2, 10, 16, 17, 30, 32 2.юридична література: 1-7, 12, 17    
    Тема № 8: Правове регулювання валютних операцій    
    Завдання:опрацювати питання, що виноситься на розгляд до семінарського заняття під час самостійної роботи над освоєнням матеріалу запропонованого до вивчення за темою № 8 відповідно до навчально-методичних матеріалів до семінарських занять.   При підготовці до заняття спочатку слід ознайомитись із методичними рекомендаціями для підготовки до семінарського заняття за відповідною тематикою, а потім вивчити матеріал, поданий в ході проведення лекційних занять за темою. Потім необхідно ознайомитись із рекомендованими нормативними актами та навчально-науковою літературою. Після чого слід підготовити розгорнутий план відповіді за навчальним питанням та змістовні тезиси відповіді   3.нормативні акти: 4, 5, 7, 10, 17, 24, 27, 30, 31-33 юридична література: 1-3, 5-7, 12, 13 , 17  
                       



Переглядів: 224

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Індивідуальні навчально-дослідні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.