МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вищий рівень - це рівень ядерних структур особистості, той психологічний скелет, або каркас, на який згодом нашаровується, нанизується все інше.Другий рівень - це відносини особистості зі світом, взяті з їх змістовної сторони, по суті те, що позначається поняттям "внутрішній світ людини" (до нього ми відносимо емоційну, вольову і мотиваційну сфери особистості). Нарешті, третій, нижній рівень - це експресивно-інструментальні структури, що характеризують типові для особистості форми або способи зовнішнього прояву, взаємодії зі світом, її зовнішню оболонку (тут ми можемо виділити такі складові, як темперамент, характер, здібності людини). Психологічна структура особистості. (за К.К.Платоновим) 1. Низький рівень особистості це біологічно обумовлена підструктура: вікові, статеві властивості психіки, уроджені властивості – тип нервової системи, темперамент. 2. Індивідуальні особливості психічних процесів людини: індивідуальні прояви пам’яті, сприймання, відчуттів, мислення здібностей, які залежать як від уроджених факторів, так і від тренувань, розвитку, вдосконалення цих властивостей. 3. Рівень індивідуального соціального досвіду: набуті знання, навички, уміння, звички. Ця підструктура формується переважно в процесі навчання і має соціальний характер. 4. Вищий рівень особистості– це спрямованість: бажання, інтереси, потяги, нахили, ідеали, погляди, переконання, світогляд, особливості характеру, самооцінки. Формується під впливом виховання в суспільстві, найбільш повно відображає ідеологію спільноти, до якої включена людина. Несхожість людей між собою значна: в кожній з підструктур маються відмінності переконань і інтересів, досвіду і знань, здібностей і умінь, темпераменту і характеру. Ось чому дуже непросто зрозуміти іншу людину, непросто запобігти розбіжностей, суперечностей, навіть конфліктів з іншими людьми. Щоб більш глибоко зрозуміти себе та інших, треба мати певні психологічні знання у сполученні з спостережливістю. 4. Тепер ми можемо перейти до розгляду ще однією важливою складовою «зовнішньої оболонки» особистості – поняттю і значенням ролі у психологічній структурі людини.
|
||||||||
|