Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рух поїздів при несправності електрожезлової системи та порядок регулювання кількості жезлів у жезлових апаратах

 

Електрожезлова система вважається несправною, якщо:

а) неможливо вкласти жезл в апарат або вийняти жезл з апарата при вільності перегону;

б) відсутній жезл, що належить перегону, внаслідок його втрати;

в) на жезловому апараті або на індукторі відсутні пломби;

г) можливе обертання рукоятки індуктора у зворотному напрямку (разом з якорем);

д) відхиляється стрілка амперметра жезлового апарата або дзвенить дзвінок у той час, коли сусідня станція не подає струм.

В усіх вказаних випадках, а також при ремонті, перенесенні та заміні жезлових апаратів користування електрожезловою системою припиняється і рух поїздів здійснюється за телефонними засобами зв’язку.

Перехід на інший вид зв’язку при русі поїздів, а також відновлення основного виду зв’язку здійснюється за наказом поїзного диспетчера після попередньої перевірки через чергових по станціях вільності перегону та наявності жезлів в апаратах.

При несправності жезлового телефонного зв’язку, але справній дії жезлових апаратів, рух поїздів проводиться за електрожезловою системою, а переговори ведуться за поїзним диспетчерським зв’язком.

При огляді електромеханіком СЦБ жезлових апаратів припиняти дію електрожезлової системи не потрібно.

При несправності поїзного диспетчерського зв’язку черговий по станції, виявивши несправність електрожезлової системи, робить про це запис в журналі огляду і подає черговому по сусідній станції поїзну телефонограму за формою:

 

“Жезлова система несправна. Останнім прибув від Вас поїзд №…. Останнім відправлено до Вас поїзд №…. Жезлів маю …шт. Прошу перейти на телефонний зв’язок.. ДСП ……(підпис).

Черговий по сусідній станції перевіряє за повідомленими та своїми даними кількість жезлів і, якщо вона в обох апаратах у сумі парна, відповідає за формою:

 

“Останнім прибув від Вас поїзд №… Останнім відправлено до Вас поїзд №… Жезлів маю …шт. Перегін вільний. Переходжу на телефонний зв’язок.. ДСП……(підпис”).

Після полагодження електрожезлового зв’язку та запису про це електромеханіка у журналі огляду, але при несправності диспетчерського поїзного зв’язку, черговий по станції подає на сусідню станцію поїзну телефонограму:

 

“Дію електрожезлової системи відновлено о ……. год …….хв. Останнім прибув від Вас поїзд №…. Останнім відправлено до Вас поїзд №…. Прошу перейти на рух за жезлами (підпис). ДСП……. (підпис).

 

Черговий по сусідній станції, переконавшись у вільності перегону, відповідає:

 

“Останнім прибув від Вас поїзд № …. Останнім відправлено до Вас поїзд № …. Перегін вільний. Переходжу на рух за жезлами.

ДСП……. (підпис)”.

При загублені жезла, у тому числі у випадках неодержання жезла з поїзда, що прибув або пройшов, черговий по станції робить запис в журналі огляду і доповідає поїзному диспетчеру. Перевіривши вільність перегону та фактичну наявність жезлів в апаратах станцій, що обмежують його, останній дає наказ про перехід на телефонний зв’язок.

Для відновлення дії електрожезлової системи черговий по станції зобов’язаний затребувати від електромеханіка СЦБ вилучення з апарата ще одного жезла. Вилучений з апарата жезл повинен зберігатися у електромеханіка.

Про вилучення жезла електромеханік та черговий по станції зобов’язані зробити запис в журналі огляду і доповісти поїзному диспетчеру, після чого дія електрожезлової системи відновлюється.

Якщо загублений жезл буде знайдений, черговий по станції сповіщає електромеханіка, а жезл зберігає у себе до того часу, поки електромеханік не вкладе його в жезловий апарат разом з жезлом, що вилучений раніше, про що робиться запис в журналі огляду.

Якщо кількість жезлів в апараті однієї із станцій виявиться менше чверті загальної кількості їх в обох апаратах перегону, черговий по цій станції повідомляє електромеханіка про необхідність регулювання кількості жезлів.

Електромеханік зобов’язаний з’явитися до чергового по сусідній станції, що обмежує перегін, в його присутності розкрити жезловий апарат та вилучити парну кількість жезлів, зробивши про це разом з черговим по станції запис в журналі огляду із зазначенням кількості вилучених жезлів.

Вилучені жезли доставляються електромеханіком черговому по станції, який зробив повідомлення про необхідність регулювання кількості жезлів. У присутності чергового по станції жезли повинні бути вкладені у жезловий апарат, про що електромеханік робить запис в журналі огляду із зазначенням кількості вкладених в апарат жезлів.

Записи електромеханіка СЦБ про регулювання жезлів повинні бути підтверджені підписами чергових по станціях.

На окремих одноколійних перегонах, обладнаних колійним блокуванням, у період припинення користування ним, дозволяється встановлювати рух поїздів за електрожезловим зв’язком.

Такі перегони за вказівкою начальника залізниці обладнуються електрожезловим зв’язком як резервним. Перехід з основних засобів зв’язку на резервні і назад проводиться у встановленому порядку – за наказом поїзного диспетчера.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. The peace – порядок
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  11. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  12. Автокореляційна характеристика системи




Переглядів: 813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Та протягом чергування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.